koowal1981 Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Witam tak jak pewnie wielu wysłałem zgłoszenie na dv-2006. I mam takie pytanko do osób które w poprzednich latach wylosowały Green : kiedy dostali odpowiedź i czy są tu tacy którym się udało wyjechać bądź mimo wylosowania nie spełniałi warunków a jak tak to czego im "brakowało"? A tak swoją drogą to będę próbował o turystyczną mimo że mam nielegalnie w Stanach przebywającego brata tylko oczywiście jakby się kto pytał to cichosza :wink: , bo oczywiście nie zamierzam go wpisywać. I co wy na to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
koowal1981 Posted April 8, 2005 Author Report Share Posted April 8, 2005 Hm.. a jeszcze chciałbym dodać iż jestem studentem czy to w jakikolwiek zwiększa moje szanse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Hm.. a jeszcze chciałbym dodać iż jestem studentem czy to w jakikolwiek zwiększa moje szanse? Jak widać z innych postów, to szanse najbardziej zależą od tego którą nogą wstał z łóżka tzw. "konsul" :wink: :wink: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly6 Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 dostaniesz zawiadomienie pomiedzy majem a lipcem (jesli Cie wylosuja). a mozesz zostac nie wezwany np za pozno wyslales odpowiedz zwrotna bo losuja kolo 6 tys kart a wydaja 3,500 lub inne (np zle dane itp) Link to comment Share on other sites More sharing options...
koowal1981 Posted April 10, 2005 Author Report Share Posted April 10, 2005 O nie co to to nie jeżeli jużmnie wylosują to im tak łatwo nieodpuszczę! :twisted: A jeszcze może wiecie ile osób z Polski się w tym roku zgłosiło?? Link to comment Share on other sites More sharing options...