Skocz do zawartości

Czy Mnie Wpuszcza Do Usa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

O wize staralam sie w pazdzierniku 2007 (dostalam na 10 lat). Z tego co pamietam we wniosku wizowym DS-156 wpislam, ze planuje przyjechac w lutym 2008 (2tyg.) Bylam wtedy studentka studiow uzup.magisterskich. Moje zycie potoczylo sie troche inaczej niz planowalam i nie polecialam w wyznaczonym terminie.

Teraz planuje leciec a mamy koniec 2009 i planuje kupic bilet na miesiac lub dwa. Obawiam sie jednak, ze na lotnisku moga sie do mnie doczepic bo przeciez wpisalam wczesniejsza date przyjazdu :);). Teraz jestem po studiach i tez moga byc z tym problemy ;):(. Czy kos z Was orientuje sie czy bedzie z tym moim pozniejszym przyjazdem jakis problem. Czy mnie wpuszcza ?

Czy przyznawac sie ze jestem po studiach?

Prosze o pomoc bo nie wiem co mam robic? Nie wiem czy mam bukowac bilet czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpiszę się do tematu. Byłam w Stanach ponad dwa miesiace - od 15 czerwca do końca sierpnia, wrócilam w czasie i w ogóle wszystko w najlepszym porządku ale..chciałabym leciec znowu, teraz w grudniu na miesiąc tak od 10 grudnia do np 4 stycznia. Tylko nie jestem pewna czy mnie wpuszczą, bo jednak jest to krótki odstęp czasu... Nie mam nic na sumieniu, nie pracowałam itd, mam 17 lat i po prostu chce leciec na Święta, jednak mimo wszystko obawiam się. Czy istnieje możliwość, że mogą mieć coś przeciwko żeby mnie wpuścic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnie bywa. Nikt Ci nic sensownego nie odpisze niestety, przekonasz sie na granicy. Mnie pytali dwukrotnie dlaczego przyjezdzam ponownie po 5 miesiącach ? Urzednik ponawiał pytanie sugerujac, ze przeciez byłem tu 5 miesiecy temu... Trzeba miec mocne argumenty (powód przyjazdu) i nie powinno byc problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem..