Jump to content

Wiza F-1, A Potem...


Recommended Posts

Jeśli chodzi o wizy to jestem trochę zielony.

Chodzi mi o sytuację, kiedy studiuję około czterech lat na wizie F-1. Chcę zostać rezydentem/obywatelem USA i kontynuować dalej studia przez następne kilka lat. Sytuacja czysto teoretyczna.

Pod jakimi warunkami mogą zostać rezydentem/obywatelem USA (poza wyjściem za mąż, bo ten przypadek znam)?

Z góry dzięki!

Link to comment
Share on other sites

obawiam się, że to jedyny przypadek. szukaj żony.

możesz też zostać potem na wizie pracowniczej ale z tym jest bardzo wiele zachodu i coś ostastnio mówili, że ze względu na kryzys strasznie ciężko dostać taką wizę (Karina coś wie na ten temat lepiej).

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

sponsorowanie pracownicze na GC,jest pare tematow tego na forum..milej lektury zycze

a jak jestes juz min 2 lata legalnie na tej wizie w USA i masz cos co wojsko potrzebuje-szuka to dostaniesz GC i obywatelstwo szybko ..jest o tym temat na forum :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Wnioskując z postów powyżej, jeśli ożenię się mając F-1 mam dużą szansę na otrzymanie GC?

ktos kto jest nielegalnie moze dostac GC a Ty nie...Poczytaj dobrze forum i sam zobaczysz co nalezy posiadac,jak podejsc do rozmowy aby rozmowa przeszla pozytwynie ,bo moze sie skonczyc tak ze zakonczysz swoja nauke i zycie w USA ...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...