Skocz do zawartości

Wiza Turystyczna:)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam:) będę chciała niedługo starać się o wizę żeby odwiedzić mojego brata który jest w USA od czerwca 2007r. Stara się o pobyt legalny, pracuje. Brat planuje ślub z dziewczyną która ma obywatelstwo amerykańskie. Czy z powodu "nielegalnego" pobytu brata mogą mi na wstępie odmówić wizy, bardzo chciałabym go odwiedzić.

Dodam że mam dobrą pracę i jeszcze studiuję (do czerwca)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zaczekać do momentu ślubu brata...? Wówczas w ambasadzie miałabyś mocne argumenty gdyby oczywiście ślub odbywał się w USA... :)

Drugie rozwiązanie choć nie jestem pewien... może po prostu nie mówić, że leci się w odwiedziny brata.. tak na wszelki wypadek..? Skoro masz dobrą sytuację w Polsce nie powinnaś spodziewać się odmowy zwłaszcza jeśli wybierzesz się do ambasady teraz, w okresie zimowym... choć to i tak upodobanie konsula więc szanse zawsze są 50/50 :) Osobiście byłem w grudniu i dostałem jak inni na 10 lat.

Tyle z mojej strony :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugie rozwiązanie choć nie jestem pewien... może po prostu nie mówić, że leci się w odwiedziny brata.. tak na wszelki wypadek..?

piszesz ze byles w Ambasadzie nie dawno a nie widziales tam takiego pkt na temat kto jest w USA?ano jest taki pkt

nawet jakby nie leciala do brata to powinna takie cos zaznaczyc w ds 156..a dlaczego?"poniewaz jesli wizy nie otrzyma to za male zawiazki z Polska a nie za kalmstwo w dokumentach a to jest gorsze niz miec kogos nielegalnego

tutaj jest to wyjasnione:

http://polish.poland.usembassy.gov/poland-pl/q2_2005.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogą odmówić wizy, ale nie muszą :)