avanti23 Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 Witam:) będę chciała niedługo starać się o wizę żeby odwiedzić mojego brata który jest w USA od czerwca 2007r. Stara się o pobyt legalny, pracuje. Brat planuje ślub z dziewczyną która ma obywatelstwo amerykańskie. Czy z powodu "nielegalnego" pobytu brata mogą mi na wstępie odmówić wizy, bardzo chciałabym go odwiedzić. Dodam że mam dobrą pracę i jeszcze studiuję (do czerwca)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
danik Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 mogą odmówić wizy, ale nie muszą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bloosik Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 Może zaczekać do momentu ślubu brata...? Wówczas w ambasadzie miałabyś mocne argumenty gdyby oczywiście ślub odbywał się w USA... Drugie rozwiązanie choć nie jestem pewien... może po prostu nie mówić, że leci się w odwiedziny brata.. tak na wszelki wypadek..? Skoro masz dobrą sytuację w Polsce nie powinnaś spodziewać się odmowy zwłaszcza jeśli wybierzesz się do ambasady teraz, w okresie zimowym... choć to i tak upodobanie konsula więc szanse zawsze są 50/50 Osobiście byłem w grudniu i dostałem jak inni na 10 lat. Tyle z mojej strony Link to comment Share on other sites More sharing options...
gal Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 wcale nie musza ulec takiej sytuacji, moga wziac pod uwage ze tez bedziesz chciala zostac tak jak brat Link to comment Share on other sites More sharing options...