mini80 Napisano 13 Stycznia 2010 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2010 Czy ktos z Was orientuje sie jak mam zmienic termin powrotu u przewoznika LOT ? Bilet powrotny wykupilam w Polsce na miesiac ale jest szansa pozwiedzac Stany i chce zostac jeszcze miesiac . Problem w tym, ze musze zmienic rezerwacje (termin powrotny). Jak mam sie do tego zabrac? Jestem zielona, prosze pomozcie Od czego zaczac?
Saka Napisano 13 Stycznia 2010 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2010 Najlepiej zadzwonic na infolinie i sie wszystkeigo dowiedziec, bo czasami cena moze byc wysoka. Jak kiedys chcialem przebukowac bilet w Continental Airlines to chcieli 450$, a bilet kosztowal 650$. hehe Zapewne LOT takze ma rozne taryfy i w zaleznosci jaki masz bilet taki jest koszt zmiany daty, a jak juz sie dowiesz wszytskiego to podajesz numer karty itd i tyle, a jak nie chcesz karta to mozna na lotnisku zaplacic, przynajmniej 4 lata temu kumpel tak placil.
Joanna30 Napisano 13 Stycznia 2010 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2010 Zależy jakie masz restrykcje na bilecie. Zwykle im taniej się kupuje bilet, tym większe są restrykcje. Nejlepiej będzie jednak zadzwonić na infolinie. Tam wszystko Ci powiedzą.
danik Napisano 13 Stycznia 2010 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2010 jak jesteś w NY lub Chicago to możesz podjechać do biura LOTu co do opłaty, ja np. z moim biletem, koszt zmiany terminu wynosił 190zł w kraju, a w USA 100$
paprak Napisano 13 Stycznia 2010 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2010 jak jesteś w NY lub Chicago to możesz podjechać do biura LOTu co do opłaty, ja np. z moim biletem, koszt zmiany terminu wynosił 190zł w kraju, a w USA 100$ Zadzwon do jakiejs agencji w NY (jesli tam jestes), na Brooklynie i przebukuj. To pewnie wyniesie 100USD jak kolega wyzej wspomnial.
mini80 Napisano 13 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2010 Dziekuje Wam za wypowiedzi i podpowiedzi Podjade do biura Lotu i wszystkiego sie dowiem. Co prawda bardziej mi pasuje zaplacic w zl. niz w $. Ale coz, zobaczymy jak bedzie