Skocz do zawartości

Zarobki Rodziców.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam:)

W pod koniec czerwca mam zamiar lecieć do stanów na miesiąc na wakacje. Rozmowę w ambasadzie mam jeszcze przed sobą. Jestem w trzeciej klasie technikum, zaświadczenie, że się uczę wzięłam już ze szkoły. Ale tu pojawiają się kolejne problemy. Rodzice sponsorują mi podróż. Moja mama nie pracuje, tata ma firmę. Ogólnie miesięcznie zarabia około 3-4tys. Czy to dla konsula nie wyda się za mało? Jest jeszcze jedno wyjście, mam konto w banku, rodzice co jakiś czas wpłacają mi pieniądze, uzbierało się już 15 tys. więc może lepiej wziąć wyciąg z banku i powiedzieć ze lecę za swoje pieniądze? Jeszcze jedno, mam swój samochód (jestem właścicielką) ale współwłaścicielką jest mama (aby nie płacic wieeelkiego ubezpieczenia) czy dowód rejestracyjny wziąc ze sobą?

Pytania może głupie, ale bardzo mi zależy na wizie:)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach