Atapra Posted February 22, 2010 Report Posted February 22, 2010 Mam kilka pytań czysto technicznych, a mianowicie: 1. Mogę go wypełnić w języku polskim (tak powiedzieli mi na infolinii) tylko bez polskich znaków? 2. Czy mam wypełniać go DRUKOWANYMI literami? (czy ma to w ogóle jakieś znaczenie) 3. Czy w pytaniach które mnie nie dotyczą mam wpisywać "nie dotyczy" czy pominąć zupełnie i nic nie wpisywać? (np. pkt 8 "inne nazwiska" nie było nic napisane natomiast w pkt. 9 "inne imiona" jest napisane, że jesli nie dotyczy zostawić puste pole) gdzieś w necie czytałam, że nie należy zostawiać pustych miejsc. W takim razie co mam wpisać w punkcie 8 jeśli mnie nie dotyczy?;p AHA, PS: mam umówione spotkanie z konsulem na 2.03. wpłaty dokonałam dzisiaj (tzn. 22.02) w wysokości 393 zł, bo tak sprawdzałam na stronie ambasady. Nie przeliczałam tego zgodnie z kursem dolara. Czy wszystko zrobiłam dobrze? Z góry dziękuję za odpowiedź
Saka Posted February 22, 2010 Report Posted February 22, 2010 Cale szczescie nie musisz czekac na odpowiedzi na zadne z powyzszych pytan, bo wystarczy kilka sekund szukania na forum, aby znalezc na nie odpowiedzi. Szkoda jedynie, ze ci sie palec omsknal na przycisk NEW TOPIC, no ale kazdemu moze sie to zdarzyc, wiec sie nie martw, napewno admini i inni uzytkownicy ci wybacza
Rademedes Posted February 23, 2010 Report Posted February 23, 2010 temat nawet jest przyklejony w jednym z dzialow
sly6 Posted February 23, 2010 Report Posted February 23, 2010 tutaj jest temat przyklejony o wnioskach: http://www.usa.info.pl/board/Wnioski-Wizow...ory-t13166.html a co do oplaty to jesli na stronie masz podana kwote to taka wplacasz a nie przeliczasz po kursie NBP lub tez jakiegos kantoru
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.