Jump to content

Lądowanie Laguardia ?


Recommended Posts

Cześć wszystkim! Znalazłem dość atrakcyjne ceny biletów (1620 zł wszystkie opłaty w dwie strony - wylot w maju) z tym, że mam dwie przesiadki - w Londynie i Toronto. Lecę z dziewczyną (ja już trzeci raz za ocean), ale pierwszy raz mam lądowanie na LaGuardii - ostatni lot to Totonto - NY)- poprzednio lądowałem na JFK. Nie chcę się wykołować i mam pytanie, co o tym sądzicie, jak wygląda tam odprawa w imigration itd, może lepiej dopłacić i lądować na JFK?

Link to comment
Share on other sites

przy tym planie lotu, czeka Cie ekstra kontrola w Kanadzie, a potem kolejne kontrole bezpieczenstwa, zeby dostac sie na samolot do USA, pytanie czy stracony czas i nerwy sa warte roznicy w cenie biletu

tak dla przypomnienia, osoby lecace z Kanady do USA poza standardowymi kontrolami na lotnisku w Toronto:

- immigracyjna USA

- celna USA

- bezpieczenstwa

maja watpliwa przyjemnosc byc poddanymi 2 dodatkowym kontrolom:

- szczegolowa bagazu podrecznego

- osobista (to co mozna czasem spotkac wyrywkowo przy bramkach bezpieczenstwa, z tym ze tutaj nie omija to nikogo)

ponadto istnieja dodatkowe restrykcje zwiazane z bagazem podrecznym i osobistym, szczegoly tutaj:

http://www.gtaa.com/en/travellers/departin...ling_to_the_us/

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za info. Ostatnio znajomy jak leciał przez Londyn to też go sprawdzali jakby miał turban na głowie, tak że liczę się z kontrolą. Mam jeszcze pytanko, czy tę amerykańską deklarację celną będę wypełniał w Toronto, czy w samolocie do Toronto, czy dopiero w USA? a ten druczek I 94?? Ech, lotem na JFK było prościej ale trudno kupić bilet poniżej 2100 na "starej trasie"! Kanadyjczycy też chca wypełniania jakichś "papierków"?

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za info. Ostatnio znajomy jak leciał przez Londyn to też go sprawdzali jakby miał turban na głowie, tak że liczę się z kontrolą. Mam jeszcze pytanko, czy tę amerykańską deklarację celną będę wypełniał w Toronto, czy w samolocie do Toronto, czy dopiero w USA? a ten druczek I 94?? Ech, lotem na JFK było prościej ale trudno kupić bilet poniżej 2100 na "starej trasie"! Kanadyjczycy też chca wypełniania jakichś "papierków"?

Jesli zalozymy, ze lecisz przez Kanade do USA to co do dokumentow:

- w samolocie do Kanady, jest do wypelnienia deklaracja celna "kanadyjska"

- zanim bedziesz mial odprawe amerykanska na lotnisku w Toronto, musisz miec wypelnione dwa dokumenty: I-94 i deklaracje celna "amerykanska", oba te dokumenty sa dostepne na lotnisku w Toronto i pracownik lotniska nie dopusci Cie do amerykanskiej kontroli paszportowej jak oba te dokumenty nie beda wypelnione

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.






×
×
  • Create New...