Mr. Intercontinental Napisano 17 Marca 2010 Zgłoś Napisano 17 Marca 2010 Heyy, Chciałem zapytać, jakie mam szanse na wizę turystyczną na pobyt 2 miesięczny. Moja sytuacja wygląda tak: Mam 21 lat, jestem studentem architektury, za mną 2 lata nauki, aktualnie jestem na dziekance. Pozostało jeszcze 1,5 roku studiów. Do paszportu mam wbite 3 wizy turystyczne chińskie, z 2007, 2008 i 2009, każdego roku spędzam w Chinach około 2 miesięcy. W tym roku pewnie też śmignę, bo będzie Expo 2010 w Szanghaju yeah. Nie pracuję, siedzę i się nudzę i zaczyna mnie roznosić. Do USA najchętniej poleciałbym w połowie kwietnia. Będę wdzięczny za opinie
sly6 Napisano 17 Marca 2010 Zgłoś Napisano 17 Marca 2010 sa osoby ze dostaja wizy a sa takie ze wychodza bez ...np w ds 157 masz cos takiego ze wpisujesz gdzie byles a do tego masz te wklejki wizowe wiec bedzie widac ze podruzujesz ,,dobrze sie przygotuj na to co chcesz zobaczyc w USA
Mr. Intercontinental Napisano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Napisano 17 Marca 2010 Jeśli chodzi o przygotowanie się to lekcje odrobione. Chciałem podczas mojego pobytu zwiedzić całe zachodnie wybrzeże, LA, SF, Santa Barbara, Santa Monica, Vegas obowiązkowo, kanion i takie rozmaite. Odwiedzę też kilka znajomych z Kalifornii, ale planu aż tak szczegółowego nie mam. Na wniosku jest coś takiego jak miejsce pobytu w USA. Czy mogę po prostu wpisać adres pierwszego hotelu w Los Angeles? I czy powinienem sprecyzować cały plan podróży?
sly6 Napisano 17 Marca 2010 Zgłoś Napisano 17 Marca 2010 wpisz 1 adres hotelu a te plany mozesz miec sprecyzowane ale aby nie wyszla z tego ksiazka podroznicza