natural1 Napisano 13 Kwietnia 2010 Zgłoś Napisano 13 Kwietnia 2010 Witam. Mam kilka pytań dotyczących wizy turystycznej. Pierwsza wizę turystyczną otrzymałem w 2000 roku na 10 lat. Bylem 2 razy w stanach: w 2000 i 2005 roku. Bylem krotko (za każdym razem ok. 6 tygodni) i oczywiście wracałem w terminie. W lipcu kończy mi się wiza, a we wrześniu chciałbym pojechać znowu na ok. 3 tygodni. Moje pytanie dotyczy tego co wpisać w rubryce praca/studia ponieważ: jestem studentem 5. roku telekomunikacji i kończę w tym roku, pracuję od półtora roku jako asystent projektanta telekomunikacji i studiuje ekonomie (na 1 roku). Co mam wpisać w tej rubryce? Najchętniej wpisałbym wszystko ale nie wiem czy się zmieści i czy to nie będzie wyglądało źle. może wpisać tylko jedne studia (tylko które, chyba lepiej ten 1 rok?) i pracę? z góry dzięki za odpowiedź i rady.
sly6 Napisano 13 Kwietnia 2010 Zgłoś Napisano 13 Kwietnia 2010 witaj sa osoby ze wpisuja jedno i drugie,inna sprawa ze w ds 157 wpisujesz gdzie pracowales-pracujesz...
natural1 Napisano 13 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Napisano 13 Kwietnia 2010 faktycznie, to daje pewne mozliwosci
ppp1 Napisano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Napisano 14 Kwietnia 2010 mam pytanie jeśli studiuje zaocznie a nie pracuje mam szasne dostać wizę turystyczną a i byłem już 2 razy w usa miałem dwie wizy turystyczne na rok i na dwa lata
sly6 Napisano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Napisano 14 Kwietnia 2010 a co wpisales w ds ze ile bedziesz w USA/./oraz ile czasu byles jak byles po 6 miesiecy to moze byc roznie,,,nawet jakbys sie uczyl na dziennych studiach i to wez pod uwage .. oraz po co teraz chcesz leciec,do kogo,,czy czegos nie znajda w papierach ze cos sie wyda podejrzane
ppp1 Napisano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Napisano 14 Kwietnia 2010 byłem raz 2 miesiąc i 4 miesiące na granicy miałem wbite po 6 miesięcy a jade w celeach turystycznych do nj nyc