Jump to content

Bankomat, Wyplata Gotowki A Biling


mini80

Recommended Posts

Witam.

Posiadam karte do bankomatu (nie jest to karta platnicza). Moge tylko pojsc do Citibank i wyplacic $$$ z PL. Wyplata przebiegla sprawnie, ale........................No wlasnie po otrzymaniu bilingu, stanu konta zauwazylam, ze mam cos takiego:

Saldo : $XXXX

Debet: $XXXX

Ten debet = z kwota, ktora mialam jak przyjechalam do usa ;)

O co chodzi ??? Saldo ubywa a debet jest taki sam jak na poczatku ;) Prosze o wyjasnienie znawcow tutejszych bankomatow :).

I moze jeszcze jedno pytanko :). Naczytalam sie juz wypowiedzi odnosnie NIE PRZEDLUZANIA WIZY TURYSTYCZNEJ.Za 1,5 miesiaca konczy mi sie wiza i zdecydowalam sie wrocic do PL. Kiedy moge znowu zawitac na ziemi Amerykanskiej (mam promese na 10 lat) ????

Od razu napomkne, ze jezeli byl juz taki watek to przepraszam, musialam nie trafic na niego :)

Link to comment
Share on other sites

Mozesz przybyc na ziemie Amerykanska juz na 2 dzien ale ,,,ale jesli bylas np prawie 6 miesiecy i trafisz na urzednika ktory bedzie miec ale a zazwyczaja maja na takie osoby co sa w USA po 6 miesiecy a w Polsce nawet nie ma ich 6 miesiecy czy dluzej to moze byc roznie,,,z anulowaniem promesy wizowej wlacznie plus z zakazem wlotu na jakis czas lub tez na stale

lub tez Cie wpuszcza tym razem a innym moga miec ale....

I teraz jak trafisz dobrze to mozesz miec wize na 6 miesiecy znow a jak zle to masz wyzej i dlatego tez aby nie wzbudzac podejrzen powinno sie byc w Polsce jak najdluzej

co innego pobyty po pare tygodni a co innego po 5-6 miesiecy

co do bankomatow to napisz e-mial do nich,,masz kontakt na www stronie

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...