rubia Napisano 20 Maja 2011 Zgłoś Napisano 20 Maja 2011 mam nadzieję,że dobrze zrobiłam rezerwację, bo sprawdzałam kilka razy, żeby zamiast do USA nie wylądować za duże pieniądze gdzieś w Europie dzwoniąc do Expedii czy do Air France? nie ma co, szkoda kasy na telefon do USA:(, najzwyklejsza klasa turystyczna może wiecie kiedy przysyłaja e-bilet, od razu, czy tuz przed wylotem?
sly6 Napisano 20 Maja 2011 Zgłoś Napisano 20 Maja 2011 a po co masz dzwonic do USA czy tez Francji?jak masz biuro AF w Warszawie . http://www.airfrance.com/PL/pl/local/trans....htm?menu=false
rubia Napisano 20 Maja 2011 Zgłoś Napisano 20 Maja 2011 a po co masz dzwonic do USA czy tez Francji?jak masz biuro AF w Warszawie .http://www.airfrance.com/PL/pl/local/trans....htm?menu=false dlatego,ze na polskiej stronie AF jest napisane,że ponieważ zakup biletów był na stronie zagranicznej to wszelkie zmiany mogą być dokonana na stronie airfrance/usa, więc pomyśłałam,że i dzwonić do nich też trzeba
sly6 Napisano 20 Maja 2011 Zgłoś Napisano 20 Maja 2011 zmiany ok ale sprawdzic mozna ,bo Ty chcesz aby sprawdzic dane a nie cos zmienic
rubia Napisano 20 Maja 2011 Zgłoś Napisano 20 Maja 2011 zmiany ok ale sprawdzic mozna ,bo Ty chcesz aby sprawdzic dane a nie cos zmienic w sumie racja, zapytać można:) dzięki
Joanna30 Napisano 20 Maja 2011 Zgłoś Napisano 20 Maja 2011 może wiecie kiedy przysyłaja e-bilet, od razu, czy tuz przed wylotem? E-bilet powinien Ci przyjść od razu na maila. Albo wtedy, kiedy zejdzie Ci z karty zapłata za bilet (jeśli nie schodzi Ci od razu przy dokonywaniu zakupu).
rubia Napisano 20 Maja 2011 Zgłoś Napisano 20 Maja 2011 E-bilet powinien Ci przyjść od razu na maila. Albo wtedy, kiedy zejdzie Ci z karty zapłata za bilet (jeśli nie schodzi Ci od razu przy dokonywaniu zakupu). właśnie płatność jeszcze nie zeszła.
Joanna30 Napisano 20 Maja 2011 Zgłoś Napisano 20 Maja 2011 No to kiedy zejdzie, to jednocześnie dostaniesz bilet.
Bezel1122 Napisano 24 Października 2012 Zgłoś Napisano 24 Października 2012 Takie zapytanie do ludzi ktorzy kozystali juz wczesniej z Expedia.com. Mianowicie kupilem bilety wszysto wydaje sie byc ok jednak niepokoi mnie to, ze niepotrzebowali nr mojego paszportu. Czy to normalne? Z gory dzieki.
wojtkow Napisano 24 Października 2012 Zgłoś Napisano 24 Października 2012 Nigdy nie podawałem numeru paszportu, więc to jest normalne.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.