Skocz do zawartości

Letter Of Support Z Polskiej Uczelni


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem na czwartym roku studiów, latem zaczynam praktykę w USA, we "współpracy" z organizację CDS International. Powiedziano mi, że na rozmowę w sprawie wizy muszę zabrać "Letter of Support" z uczelni gdzie studiuję. Papier ten ma potwierdzać to, że jestem studentem oraz to, że zamierzam wrócić do Polski skończyć studia. Problem w tym, że nie mam za bardzo pojęcia jak ten list miał by wyglądać, a na uczelni powiedzieli mi, żebym sam sobie napisał a potem przyszedł po pieczątkę ;) Szukałem jakichś przykładowych listów pod hasłem "J-1 letter of support" itp, ale wszystko co znalazłem to nie to czego mi potrzeba. Głównie są listy od uczelni z USA zapraszających ludzi na studia, a ja potrzebuję list od uczelni z Polski wysyłającej studenta na praktykę do USA. Tutaj na forum też nic nie znalazłem. Będę bardzo wdzięczny za jakiś przykładowy list tego typu, albo jakiś pomysł jak to ma wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papier ten ma potwierdzać to, że jestem studentem oraz to, że zamierzam wrócić do Polski skończyć studia

tzn powinno byc zawarte jakie sa to studia,ile Ci zostalo oraz ze miejsce na uczelni bedzie czekac na Ciebie i ze wrocisz ,,cos takiego jak ludzie biora na rozmowe z Konsulem ze maja przelozone egzaminy na jesien i je zdadza ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

No dobra, myślałem że ktoś będzie miał jakiś przykład ... :)

W końcu nic nie znalazłem i naskrobałem takie coś jak poniżej. Już jestem po rozmowie i konsul nawet nie spojrzał na ten list, więc się nakombinowałem na marne :( No ale może się przyda jeszcze przy wjeździe, kto wie...

U.S. Embassy Warsaw

ul. Piękna 12

00-539 Warszawa

Poland

Dear Sir or Madam,

As a Dean at [uczelnia], I hereby confirm that [imię nazwisko] is a student at the master degree program in [kierunek studiów].