sly6 Napisano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 http://www.pasazer.com/in-5325-koniec,tras...ow,,chicago.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matt21 Napisano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 Trochę szkoda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wow Napisano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 http://www.pasazer.com/in-5325-koniec,tras...ow,,chicago.php ..a wiec bedzie wiecej pasazerow na trasie Warszawa-Chicago...eeeh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pyśka Napisano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 Jestem rozczarowana... Tyle sie mowilo o tym, ze mimo kryzysu bedziemy rozwijac branze lotnicza, zwiekszac czestotliwosc polaczen, otwierac nowe. Zgodnie ze swoja logika, LOT idzie w druga strone. Jak slusznie zauwazyl ktos komentujacy ten artykul - a wiec jedno z polaczen, ktore bylo wizytowka Krk znika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly6 Napisano 30 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 pyska ale aby rozwijac cos nalezy miec klientow,jak widac malo lata juz osob z i do Krakowa moze wola inne linie,,sam znam taka osobe ze poleciala lotem 1 raz do USA a teraz wybrala KLM moze cos sie zmieni jak beda te 787 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pyśka Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 @sly6, oczywiscie masz racje, ale jakos ciezko sobie wyobrazic te dzikie tlumy lecace do Hanoi.. Wydaje mi sie, ze z 'dwojga zlego' bardziej oplacalne dla LOTu bedzie polaczenie Krakow-Chicago. A najlepiej bedzie, jesli poczekamy i zobaczymy, co z tych zmian wyniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly6 Napisano 6 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 pyska co do Hanoi to duzo teraz mieszka w Polsce wietnamczykow i moze to Oni beda latac do domu bez przesiadki a tutaj artykul nastepny,,jak widac konkurencja nie spi http://www.gazetakrakowska.pl/stronaglowna...icago,id,t.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly6 Napisano 12 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Października 2010 http://www.informacjeusa.com/2010/10/11/lo...owa-do-chicago/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grodek Napisano 12 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Października 2010 http://www.informacjeusa.com/2010/10/11/lo...owa-do-chicago/ Artykuł napisany pod publikę. Jeżeli połączenie KRK-ORD zostanie przywrócone to będzie to decyzja typowo polityczna (podobnie jak decyzją polityczną było zmuszenie Mikosza do rezygnacji). Powodow dla których latanie z grodu Kraka za ocean jest nieopłacalne jest kilka: - po pierwsze wbrew temu co pisze DGP samoloty przez wiekszą część roku (poza wakacjami i okresem świątecznym) latały w połowie lub więcej puste. Te dane są ogólnodostępne. I żadne zaklinanie rzeczywistości tu nie pomoże. Nie wspomnę o fakcie, że autor artykułu ewidentnie kłamie. Twierdzi, że na tej trasie lata rocznie 100 tys.pasażerów. czyli przez 365 dni w roku w kazdym samolocie musiałoby lecieć ponad 270 pasażerów. A LOT latał z KRK do ORD raz - dwa razy w tygodniu w zależności od sezonu... - po drugie jeżeli już udało się zapełnić B767 na tej trasie powstawał problem międzylądowania. Niestety pas startowy w KRK jest zbyt krótki by mógł wystartować z niego w pełni załadowany pasażerami i cargo, oraz zatankowany B767. W związku z powyższym konieczne bylo miedzylądowanie na dotankowanie w GDN. Alternatywą było latanie bez cargo, lub części pasażerów. Dodatkowo każdy start lub lądowanie skraca rezurs samolotu co generowało kolejne koszty. Mikosz postanowil skończyc z tą paranoją i zdecydował, że połączenia będą się odbywały wyłącznie w WAW i RZE. Był gotów zmienić rotacje pomiędzy Warszawą i Krakowem tak, by były jak najbardziej dopasowane do rozkładu lotów za Atlantyk. Niestety LOT jest firmą państwową i logiczne (oraz zgodne z rachunkiem ekonomicznym) myślenie nie jest w tej firmie mile widziane. I pozbyto sie jedynego prezesa od wielu lat, który mial jakąkolwiek wizję i który w ciągu dwóch lat na tyle zrestrukturyzowal firmę, że można bylo oczekiwać iż LOt w przeciągu roku - dwóch przestanie przynosić straty. Przykre. Teraz za to pewnie zrezygnuje się z oddania do leasingodawcy jednego z dwóch kompletnie niepotrzebnych firmie B767 tylko po to by z przyczyn politycznych utrzymywać kompletnie nierentowne połączenie. Podczas ubiegłej zimy 4 z 6 LOT-owiskich B767 "pasły" się od listopada do maja przed hangarami na Okęciu przynosząc gigantyczne straty. Mikosz chciał sie pozbyć choć części tej floty, której nie da się wykorzystać zimą. A teraz zostanie zapewne przedłuzona umowa leasingowa na przeszło 22 - letni (!!!) SP-LPE, który jest najstarszym we flocie i najbardziej generującym koszty samolotem. A to wszystko jedynie po to by nadal dokładać do biznesu. Ta firma jest na równi pochyłej. Obawiam się, że jeżeli "dociągnie" do przyjścia 787 to i tak długo się nimi nie nacieszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly6 Napisano 17 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 do Chicago i Hamilton Kanada z Krakowa http://www.pasazer.com/in-6467-z,krakowa,z...z,air,italy.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.