Skocz do zawartości

Koniec Trasy Kraków - Chicago!


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Na poczatku wspomne iz pracowalem dla LOTu w Chicago przez piec, moge co nieco zdradzic.

W LOTcie w Warszawie jest za duzo dyrektorow ktorzy zbyt czesto sie zmieniaja co jakies 3-6 miesiecy. Jesli za cos sie wezma to nie moga dokonczyc bo juz nowy przychodzi.

Rejsy do Krakowa jak stwierdzili "im sie nie oplaca" kurde cala polonia na tych rejsach byla a do Warszawy to tylko Ukraina, Rosja itd. malo co Polakow. Nie oplaca im sie z kilku powodow. Jeden jest taki iz w Krakowie jest krotki pas startowy (a co ma piernik do wiatraka ?) a to ze jesli temperatura na zewnatrz wzrasta do ponad 25C-30C to udzwig samolotu sie zmniejsza w zwiazku z czym wiele razy wszystkie bagaze pasazerow byly wyladowywane i wysylane pozniej do Chicago na samolocie z Warszawy. (tam dluzszy pas to wiekszy udzwig) Pozniej zaczeli robic inaczej. Miedzyladowanie w Gdansku, moze co niektorzy z Was pamietaja. Czyli brali mniej paliwa w Krakowie zeby duzo nie wazyc i w zamian za to wziasc bagaze, ladowali w gdansku by dotankowac paliwa i wystartowac na lepiej usytuowanym pasie startowym. Suma sumaru ktos powiedzial ze to wszystko nie ma sensu i jestesmy gdzie jestesmy.

Jestem pozytywnie nastawiony ze loty z Krakowa zotana wznowione. Pas w Krakowie, no niestety nie da rady go przedluzyc w zadna strone poniewaz samolot musi byc 2tys stop na wzgorzami ktore sa w okolo po wystartowaniu.

Plan jest by zmienic glowna siedzibe LOTu z Warszawy do Wroclawia.

Pozdrawiam

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...