sly6 Napisano 29 Lipca 2010 Zgłoś Napisano 29 Lipca 2010 http://www.pasazer.com/in-5325-koniec,tras...ow,,chicago.php
wow Napisano 29 Lipca 2010 Zgłoś Napisano 29 Lipca 2010 http://www.pasazer.com/in-5325-koniec,tras...ow,,chicago.php ..a wiec bedzie wiecej pasazerow na trasie Warszawa-Chicago...eeeh
pyśka Napisano 29 Lipca 2010 Zgłoś Napisano 29 Lipca 2010 Jestem rozczarowana... Tyle sie mowilo o tym, ze mimo kryzysu bedziemy rozwijac branze lotnicza, zwiekszac czestotliwosc polaczen, otwierac nowe. Zgodnie ze swoja logika, LOT idzie w druga strone. Jak slusznie zauwazyl ktos komentujacy ten artykul - a wiec jedno z polaczen, ktore bylo wizytowka Krk znika.
sly6 Napisano 30 Lipca 2010 Autor Zgłoś Napisano 30 Lipca 2010 pyska ale aby rozwijac cos nalezy miec klientow,jak widac malo lata juz osob z i do Krakowa moze wola inne linie,,sam znam taka osobe ze poleciala lotem 1 raz do USA a teraz wybrala KLM moze cos sie zmieni jak beda te 787
pyśka Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Napisano 31 Lipca 2010 @sly6, oczywiscie masz racje, ale jakos ciezko sobie wyobrazic te dzikie tlumy lecace do Hanoi.. Wydaje mi sie, ze z 'dwojga zlego' bardziej oplacalne dla LOTu bedzie polaczenie Krakow-Chicago. A najlepiej bedzie, jesli poczekamy i zobaczymy, co z tych zmian wyniknie.
sly6 Napisano 6 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Napisano 6 Sierpnia 2010 pyska co do Hanoi to duzo teraz mieszka w Polsce wietnamczykow i moze to Oni beda latac do domu bez przesiadki a tutaj artykul nastepny,,jak widac konkurencja nie spi http://www.gazetakrakowska.pl/stronaglowna...icago,id,t.html
sly6 Napisano 12 Października 2010 Autor Zgłoś Napisano 12 Października 2010 http://www.informacjeusa.com/2010/10/11/lo...owa-do-chicago/
grodek Napisano 12 Października 2010 Zgłoś Napisano 12 Października 2010 http://www.informacjeusa.com/2010/10/11/lo...owa-do-chicago/ Artykuł napisany pod publikę. Jeżeli połączenie KRK-ORD zostanie przywrócone to będzie to decyzja typowo polityczna (podobnie jak decyzją polityczną było zmuszenie Mikosza do rezygnacji). Powodow dla których latanie z grodu Kraka za ocean jest nieopłacalne jest kilka: - po pierwsze wbrew temu co pisze DGP samoloty przez wiekszą część roku (poza wakacjami i okresem świątecznym) latały w połowie lub więcej puste. Te dane są ogólnodostępne. I żadne zaklinanie rzeczywistości tu nie pomoże. Nie wspomnę o fakcie, że autor artykułu ewidentnie kłamie. Twierdzi, że na tej trasie lata rocznie 100 tys.pasażerów. czyli przez 365 dni w roku w kazdym samolocie musiałoby lecieć ponad 270 pasażerów. A LOT latał z KRK do ORD raz - dwa razy w tygodniu w zależności od sezonu... - po drugie jeżeli już udało się zapełnić B767 na tej trasie powstawał problem międzylądowania. Niestety pas startowy w KRK jest zbyt krótki by mógł wystartować z niego w pełni załadowany pasażerami i cargo, oraz zatankowany B767. W związku z powyższym konieczne bylo miedzylądowanie na dotankowanie w GDN. Alternatywą było latanie bez cargo, lub części pasażerów. Dodatkowo każdy start lub lądowanie skraca rezurs samolotu co generowało kolejne koszty. Mikosz postanowil skończyc z tą paranoją i zdecydował, że połączenia będą się odbywały wyłącznie w WAW i RZE. Był gotów zmienić rotacje pomiędzy Warszawą i Krakowem tak, by były jak najbardziej dopasowane do rozkładu lotów za Atlantyk. Niestety LOT jest firmą państwową i logiczne (oraz zgodne z rachunkiem ekonomicznym) myślenie nie jest w tej firmie mile widziane. I pozbyto sie jedynego prezesa od wielu lat, który mial jakąkolwiek wizję i który w ciągu dwóch lat na tyle zrestrukturyzowal firmę, że można bylo oczekiwać iż LOt w przeciągu roku - dwóch przestanie przynosić straty. Przykre. Teraz za to pewnie zrezygnuje się z oddania do leasingodawcy jednego z dwóch kompletnie niepotrzebnych firmie B767 tylko po to by z przyczyn politycznych utrzymywać kompletnie nierentowne połączenie. Podczas ubiegłej zimy 4 z 6 LOT-owiskich B767 "pasły" się od listopada do maja przed hangarami na Okęciu przynosząc gigantyczne straty. Mikosz chciał sie pozbyć choć części tej floty, której nie da się wykorzystać zimą. A teraz zostanie zapewne przedłuzona umowa leasingowa na przeszło 22 - letni (!!!) SP-LPE, który jest najstarszym we flocie i najbardziej generującym koszty samolotem. A to wszystko jedynie po to by nadal dokładać do biznesu. Ta firma jest na równi pochyłej. Obawiam się, że jeżeli "dociągnie" do przyjścia 787 to i tak długo się nimi nie nacieszy...
sly6 Napisano 17 Lutego 2011 Autor Zgłoś Napisano 17 Lutego 2011 do Chicago i Hamilton Kanada z Krakowa http://www.pasazer.com/in-6467-z,krakowa,z...z,air,italy.php
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.