leniobec Napisano 24 Kwietnia 2005 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2005 Nie wiem co się dzieje. Mam być w ambasadzie w środę tj. 27,04,2005, chciałem wypełnić elektornicznie DS-156. Wchodze na stronę: http://evisaforms.state.gov i po chcęci włączenia formularza wyskakuje ze moja przeglądarka nie obsługuje szyfrowania 128 bitowego. Mam najnowszą przeglądarke 6,0 z service pack 2 (zalecana 5.0 i wyższe). Zainstalowałem netscape 7,2 (zalecane 6,2 i wyższe) i to samo. Prubuje już od wczroaj tj. od 23,04,2005 i nic. Jestem informatykiem i jestem pewien ze mam obsluge szyfrowania 128 bit. Nie wiem co mam teraz robić . Podejżewam że to jest wina z ich strony a najlepiej to napisać że coś nie dziala po stronie klienta. Prosze o pomoc i jakies podpowiedzi. Może komuś to działą?
sly6 Napisano 24 Kwietnia 2005 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2005 a mozesz to zrobic z innego komputer np z kafeji>? 8)
deedee Napisano 24 Kwietnia 2005 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2005 Z kafejki nic nie da, bo to u nich coś jest nie tak. Też sprawdzałam czy mogę wejść i nic. A wcześniej normalnie mogłam wejść. Najlepiej skontaktuj się z ambasadą i spytaj co masz zrobić w tej sytuacji.
leniobec Napisano 24 Kwietnia 2005 Autor Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2005 Z kafejki nic nie da, bo to u nich coś jest nie tak. Też sprawdzałam czy mogę wejść i nic. A wcześniej normalnie mogłam wejść. Najlepiej skontaktuj się z ambasadą i spytaj co masz zrobić w tej sytuacji. Probowałem z 2 rożnych miejsc. Ze szkoły i z domu, a skoro u was jest tak samo to u nich napewno jest coś nie tak. Tak jak mówiłem najlepiej zwalić że użytkownik is not able . Wkurza mnie takie podejście! Znowu będę musiał dzwonić na ten ich chory nr tel za 4 zł na minutę!!
bunny Napisano 24 Kwietnia 2005 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2005 Moze jeszcze poczekaj, moze do jutra naprawia
karola Napisano 24 Kwietnia 2005 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2005 hej ja tem mam problemy z tym formularzem, dziwna sprawa zadzwon do ambasady jutro i daj nam znac pozdr k