Jump to content

5 Miesięcy


Recommended Posts

a ile wpisales w ds ze bedziesz?

pamietaj ze jak masz wize w paszporcie na 1 rok ,napisales ze bedziesz np 1 miesiac a bedziesz 5 miesiecy to mozesz juz kolejnej wklejki nie dostac w Ambasadzie ,bo piszesz jedno a robisz cos innego...

a co masz zrobic to...to zalezy czy naprawde tam jedziesz aby byc jako turysta,jak bedziesz odpowiadal i kto Cie bedzie pytal,bo sa urzednicy ze bez niczego dadza pobyt na 6 miesiecy a inni beda szczegolowi dlaczego-po co tyle czasu oraz czy naprawde masz tak dobrych znajomych ze Cie tyle beda utrzymywac-sam mialbym ale bo za duzo z takimi osobami nie mialem doczynienia no ale to zycie i w zyciu roznie jest,,znam osoby ze w takie cos nie wierza ze tyle ktos moze siedziec-nie robic na czarno i tak moze byc z urzednikiem wiec miej to na uwadze

Link to comment
Share on other sites

Grzesiekwawa urzednik moze poprosic Cie o pokazanie biletu powrotnego jest to troche ryzyko kupujac bilet na tak dlugi okres jako turysta tym bardziej, ze deklarowales cos innego. Tak jak pisze Sly6 urzednika bedzie mocno interesowalo jak to jest, ze masz tak dlugi urlop i poprosi Cie o udowodnienie mu, ze masz wystarczajaco pieniedzy aby sie utrzymac samodzielnie w USA.

Na Twoim miejscu kupowalabym bilet na krotki okres czasu i jednoczesnie dowiedziala sie jakie so mozliwosci przebukowania

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...