Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, mam kilka pytan, jestem umowiony u konsula w krakowie na jutro na 9 45, mam kilka watpliwosc, mam nadzieje ze pomozecie mi je rozwiac:

1. Czy to prawda ze zaproszenie jest wazne od daty wydania, bo jesli tak to skonczyla mi sie data waznosci 3 dni temu;/ udawac ze nie wiedzialem ile jest wazne, albo ze nowe jest w drodze czy poprostu go nie pokazywac

2. Staram sie o wize turystyczna to moge wypelnic formularz po polsku?

3. Jakie pytania po angielsku i polsku zadaje konsul przy wizie turystycznej

4. Jesli jestem studentem 2 roku studiow dziennych UJ to czy jest to jakis plus(mam zaswiadczenie z sekretariatu, indeks, legitymacje studentcka)

5. W zaproszeniu mam podany okes pobytu na 1 miesiac, ma to jakies znaczenie na ile dostane jesli dostane wize i co wpisac w formularzu jesli chce leciec na 2 miesiace

6. Jakie mam szanse:) (wiem wiem loteria, ale zestresowany jestem i moze cos milego przeczytam)

ZAPOMNIALEM ZAPYTAC O DS-157, WYPELNIAMY GO POLSKU RACZEJ, ALE CZY Z POLSKIMI LITERAMI? BO NIGDZIE NIE MOGE WYCZYTAC A SZUKAM JUZ Z GODZINE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nie wiem

2. Po polsku, ale bez polskich znakow.

3. Tez po polsku-gdzie/ na jak dlugo/ do kogo/ kim dla ciebie jest ta osoba/ co studiujesz

4. Malutki plusik :wink: nie zapomnij tych dokumentow-indeksu!

5. Wpisz 1 miesiac, jesli skorzystasz z tego zaproszenia, potem i tak otrzymujesz/lub nie :) wize wjazdowa na lotnisku

6. Loteria z odrobina szczescia, pewnosci siebie i dobrego nastroju, nie tylko twojego :wink:

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jadę jutro do Warszawy i tez mam kilka pytań?

1. DS 156 - musi być wypisany cały tak?, żadnych pustych pól? A zdjęcie normalnie klejem przyklejam tak?

2. DS 157 - normalnie długopisem, drukowanymi literami, bez polskich znaków (pole 3 imię i nazwisko w alfabecie języka ojczystego)? Pole 7. - Imie i nazwisko matki, chodzi o panieńskie?