Skocz do zawartości

Co I Jak

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Jestem nowy na form , dlatego chcę wszystkich przywitać !!!

Mam 20 lat w zeszłym roku skoczyłem technikum, mam maturę i zawód ( technik telekomunikacji ). od tego momentu nie pracuję ani nie studiuję, szlifuję za to angielski na perfekt :rolleyes:.

Chcę wyjechać do USA w poszukiwaniu żony i obywatelstwa, lepszego życia. Mam uzbierane na koncie około 2,5 tyś. dolarów

Wyczytałem gdzieś na forum że w tej sytuacji nie mam szans na wizę turystyczną bo jest duże prawdopodobieństwo że zostanę na stale i mam jak mi się wydaje dwie drogi do wyboru :

- iść do pracy nie w zawodzie ( firma wujka , morze to ma znaczenie )

- iść na studia zaoczne ( przerywam po dostaniu wizy )

I teraz zastanawiam się co będzie lepszym rozwiązaniem w mojej sytuacji, może znacie inne opcje ?

No i jeszcze jedno pytanko czy zawód który mam będzie przydatny w USA ?

Za wszystkie odp. bardzo dziękuję

Napisano

iść do pracy nie w zawodzie ( firma wujka , morze to ma znaczenie )

- iść na studia zaoczne ( przerywam po dostaniu wizy )

jest pewne ale ze jak Konsul zobaczy na rozmowie,urzednik na lotnisku co chcesz zrobic i jak to wizy nie zostaniesz lub tez nie zostaniesz wpuszczony na teren USA,kolejna sprawa to znalezienie zony i legalizacja pobytu,,,to czy kogos poznasz zalezy od tej 2-strony ..bo moze kogos poznasz ale juz ze slubem-papierami moze nie byc za wesolo..

ps bo studia,praca daje cos ale nie jest to decydujace na rozmowie a same Twoje odpowiedzi-zachowanie..

dobrym rozwiazaniem jest isc na studia,pojechac na work i travel -wtedy zobaczysz czy USA jest dla Ciebie,popracujesz troche i zobaczysz co do Twojego zawodu.

Napisano

o kurde ale zrobiłem z siebie bogacza :rolleyes:, nie mam takiej gotówki poprawiłem, mam 2,5 tyś. $ zagapiłem się jak pisałem kwotę

Nikomu bym się nie przyznawał w jakim jadę celu.

Jadę turystyczne pozwiedzać , zobaczyć Manhattan i tak dalej.