Skocz do zawartości

Camp A Teraz Au Pair

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej wszystkim. widziaałam już podobny teat ale to było kilka lat temu więc postanowilam go odświeżyć. w minione wakacje (2010) byłam w USA z programem Camp America. wizę J1 dostałam bez problemu. teraz aplikwałam a wyjazd au pair. plaowana data wylotu to 7.marca. jestem studentką ale postanowiłam wziać dziekankę. i stąd moje pytanie. czy istnieje ryzyko na nieotrzymanie j1 skoro tak "odrazu" z programu cap chcę pojechać na au pair?

bede wdzieczna za odp.

Napisano

hej

jak pokazesz na rozmowie ze sie kwalifikujesz,papiery masz w porzadku oraz ze wrocisz na czas z au-pair..to czemu maja Ci nie dac takiej wizy?

fakt ze jestes studentka ale jak masz powiedzialas moze wziasc dziekanke.

Napisano

dzięki za odp.

a możesz mi jeszcze powiedzieć, czy jest jakiś minimalny okres czasu między wygaśnięciem j1 a ubieganiem się o kolejną j1? gdzieś przeczytałam, że to 90 dni ale nie jestem pewna.

poza tym moja wiza była ważna od 5.06 do 4.10, ale expiration date to 7.11. czyli w przypadku, gdyby ten 90 dniowy okres obowiązywał to liczy się on od 4.10 czy 3.11?

dzięki!

Napisano

"Minimum period in home country

Applicants who have participated in another J-1 program (e.g. CIEE Internship USA) must remain in their home country (or country of study) for a minimum of 90 days before participating in the Work & Travel USA program."

rozumiem, że tu końcówka dot. W&T, ale widziałam juz podobny "przepis" dot. jakiegokolwiek programu j1. z drugiej strony interpretując to dosłownie to nie dotyczy to ubiegania się o wizę a czasu pomiędzy uczestnictwem w jednym a drugim programie a to różnica.

Napisano

szkoda ze nie podalas do tego linka i czy ta strona to rzadowa ..to raz

tam pisze o programach ale nie o au pair a to jest cos innego niz work travel,camp ale nazwa wizy jest taka sama

jak chcesz byc pewna to pisz do Ambasady w Warszawie ..

• 2 tygodnie później...
Napisano