Skocz do zawartości

Kilka Pytań Od Zielonego Człowieka.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Z góry przepraszam, jeśli osadziłem wątek w złym dziale, ale jestem na tym forum pierwszy raz.

Dlaczego piszę tutaj? Bo poczytałem kilka tematów i widzę, że ludzie są tu przyjemni i pomocni.

Od razu piszę, że jestem zielony w temacie wiz.

Sytuacja jest taka.

Ciocia (siostra mojej mamy) złożyła jakieś papiery ponad 10 lat temu w ambasadzie o przyjazd mojej rodziny.

Jestem 1 synem. Podczas tych 10 lat urodziło się jeszcze dwóch braci. Obecnie w USA mieszkają 3 siostry mojej mamy.

I tu mam kilka pytań.

1. Czy te wszystkie dokumenty są w sprawie zielonej karty czy jakiś stały pobyt?

2. Czy urodzenie się 2 nowych członków urodziny wpływa jakoś na to wszystko?

3. Jak jest ze szkołą? Obecnie jestem w 2 klasie LO (18 lat). Słyszałem od kilku osób, że warto skończyć szkołę w Polsce.

4. Obecnie zdaję prawo jazdy w Polsce. Czy zdane prawko liczy się jakoś w USA?

5. Ciotka mówiła coś o roku do wyjazdu po jakiejś rozmowie. Znaczy się, że cała rodzina ma rok czasu, aby załatwić wszystkie sprawy i wyjechać. O co biega?

6. Gdzieś mam jakieś papiery, które ostatnio przyszły z ambasady to dam znać co to jest.

Na prawdę jestem zielony w tych sprawach i nie wiem co gdzie i jak.

Miło by było jakbyście podali jakieś przydatne linki do poczytania o tym z jakimiś wyjaśnieniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiza na pobyt dostaje sie na rozmowie w Ambasadzie a po przylocie po jakims czasie dostaje sie GC,,wiec najpierw musi byc wiza na pobyt staly