pauli1984 Napisano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Napisano 6 Kwietnia 2011 Witam i proszę o radę. W czerwcu wybieram się do USA z moim chłopakiem - Amerykaninem mieszkającym na stałe w Niemczech (on posiada dwa paszporty: amerykański i niemiecki, urodził się i wychował w USA). Moje pytanie: czy podczas rozmowy z konsulem i w formularzu powinnam napisać, że podróżuję z obywatelem USA, czy też zmniejsza to moje szanse na pozytywne rozpatrzenie wniosku wizowego? Zamierzamy wyjechać na trzy tygodnie do jego rodziny w Kalifornii, ślubu na razie nie planujemy. Dodam, że obecnie studiuję w Polsce i bronię licencjata dopiero po powrocie z USA. Jak powinnam postąpić? Powiedzieć szczerze, że podróżuje z Amerykaninem, czy też ściemnić, że on jest Niemcem?
sly6 Napisano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Napisano 6 Kwietnia 2011 mozesz duzo sciemnic spraw ale czy takie cos Ci wyjdzie to nie wiadomo wiele jest osob ze im sie udaje a sa takie ze im sie nie udaje Tak wiec od Ciebie zalezy co wybierzesz.
pauli1984 Napisano 6 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Napisano 6 Kwietnia 2011 Chodzi mi głównie o to, czy fakt podróżowania, bycia w związku z Amerykaninem może wpłynąć negatywnie na decyzję o przyznaniu wizy?
sly6 Napisano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Napisano 6 Kwietnia 2011 I tak i nie a dlaczego? jak nie pokazesz dobrze na rozmowie ze wrocisz na czas do Polski to wizy nie otrzymasz poniewaz moze zachodzic podejrzenie ze tam zostaniesz i bedziesz legalizowac pobyt w USA a ta wiza od tego nie jest na takie cos zwroc uwage idac i rozmawiajac . sa takie przypadki ze ktos leci do chlopaka,meza ktory jest w USA i dostaja takie osoby wizy,podobnie jak ktos leci do dziewczyny-zony . dlatego tez ile bedziesz znac historii tyle bedziesz miec odpowiedzi na to.