pauli1984 Posted April 6, 2011 Report Posted April 6, 2011 Witam i proszę o radę. W czerwcu wybieram się do USA z moim chłopakiem - Amerykaninem mieszkającym na stałe w Niemczech (on posiada dwa paszporty: amerykański i niemiecki, urodził się i wychował w USA). Moje pytanie: czy podczas rozmowy z konsulem i w formularzu powinnam napisać, że podróżuję z obywatelem USA, czy też zmniejsza to moje szanse na pozytywne rozpatrzenie wniosku wizowego? Zamierzamy wyjechać na trzy tygodnie do jego rodziny w Kalifornii, ślubu na razie nie planujemy. Dodam, że obecnie studiuję w Polsce i bronię licencjata dopiero po powrocie z USA. Jak powinnam postąpić? Powiedzieć szczerze, że podróżuje z Amerykaninem, czy też ściemnić, że on jest Niemcem?
sly6 Posted April 6, 2011 Report Posted April 6, 2011 mozesz duzo sciemnic spraw ale czy takie cos Ci wyjdzie to nie wiadomo wiele jest osob ze im sie udaje a sa takie ze im sie nie udaje Tak wiec od Ciebie zalezy co wybierzesz.
pauli1984 Posted April 6, 2011 Author Report Posted April 6, 2011 Chodzi mi głównie o to, czy fakt podróżowania, bycia w związku z Amerykaninem może wpłynąć negatywnie na decyzję o przyznaniu wizy?
sly6 Posted April 6, 2011 Report Posted April 6, 2011 I tak i nie a dlaczego? jak nie pokazesz dobrze na rozmowie ze wrocisz na czas do Polski to wizy nie otrzymasz poniewaz moze zachodzic podejrzenie ze tam zostaniesz i bedziesz legalizowac pobyt w USA a ta wiza od tego nie jest na takie cos zwroc uwage idac i rozmawiajac . sa takie przypadki ze ktos leci do chlopaka,meza ktory jest w USA i dostaja takie osoby wizy,podobnie jak ktos leci do dziewczyny-zony . dlatego tez ile bedziesz znac historii tyle bedziesz miec odpowiedzi na to.