Suprry Napisano 29 Kwietnia 2011 Zgłoś Napisano 29 Kwietnia 2011 Witam, Niedawno zainteresowałam się loterią wizową do USA, wiec nie jestem w tym jeszcze bardzo obeznana, wiec proszę o pomoc. Gdzie są widoczne terminy, w których można przesyłać aplikacje? Ile to kosztuje? Mam też takie pytanie - mam 22 lata, jestem studentką, urodziłam się w Grecji w Atenach, obywatelstwo mam polskie. -> wiec mogę brać udział w loterii? jakie są wtedy moje szanse? Z góry będę wdzięczna za jakiekolwiek odpowiedzi.
sly6 Napisano 29 Kwietnia 2011 Zgłoś Napisano 29 Kwietnia 2011 masz taki temat przyklejony http://www.usa.info.pl/board/Loteria-Wizowa-2012-t17078.html tam znajdziesz odpowiedz jak i gdzie sie sklada zgloszenie ale i tak musisz czekac do wrzesnia aby bylo wiadome ktore Panstwa moga brac udzial w loterii