Skocz do zawartości

Pytanie O Loterię - Osoba Urodzona W Grecji


Suprry

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Niedawno zainteresowałam się loterią wizową do USA, wiec nie jestem w tym jeszcze bardzo obeznana, wiec proszę o pomoc.

Gdzie są widoczne terminy, w których można przesyłać aplikacje? Ile to kosztuje?

Mam też takie pytanie - mam 22 lata, jestem studentką, urodziłam się w Grecji w Atenach, obywatelstwo mam polskie. -> wiec mogę brać udział w loterii? jakie są wtedy moje szanse?

Z góry będę wdzięczna za jakiekolwiek odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Niedawno zainteresowałam się loterią wizową do USA, wiec nie jestem w tym jeszcze bardzo obeznana, wiec proszę o pomoc.

Gdzie są widoczne terminy, w których można przesyłać aplikacje? Ile to kosztuje?

Mam też takie pytanie - mam 22 lata, jestem studentką, urodziłam się w Grecji w Atenach, obywatelstwo mam polskie. -> wiec mogę brać udział w loterii? jakie są wtedy moje szanse?

Z góry będę wdzięczna za jakiekolwiek odpowiedzi.

sly6 dokładnie odpowiedział na Twoje pytanie .Odpowiem Ci tylko na wątek dot.szansy wylosowania.Otóż gdy ja wylosowałem zieloną kartę w loterii to sprawdziłem na stronie internetowej wówczas ile Polaków wysłało zgłoszenia oraz ilu Polaków dostało powiadomienia o wylosowaniu GC. Wówczas po wyliczeniu wyszło ,że co 64 Polak biorący udział w loterii otrzymał powiadomienie o wylosowaniu. Trzeba jeszcze dodać ,że zawsze wylosowanych jest dwukrotnie więcej osób niż wiz imigracyjnych do przyznania. Na cały świat do wydania jest 55 tyś. wiz a zawsze wylosowywuje się z całego świata 110 tyś.osób. A więc połowa z tych wylosowanych nie otrzymuje wiz.

Albo mają zbyt odległy numer ( bo to jest bradzo ważne aby wylosować w miarę bliski numer) albo nie kwalifikują się do otrzymania wizy imigracyjnej.

Więc jak nazwa wskazuje jest to LOTERIA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum