Skocz do zawartości

Wyjazd Czy Nie Bede Miec Problemow


myworkout

Rekomendowane odpowiedzi

witam. sprawa wygląda tak :

byłem juz dwa razy w usa. pierwszy raz byl w wakacje w 2008 r i byłem mieśiąc

drugi raz w 2009 wyjechałem w grudniu i wróciłem w czerwcu (wizy nie przesiedziałem )

teraz mam bilet na tę sobotę a powrót na 4 lipca .

czy mogę sie spodziewać jakiś problemów ze za często latam lub ze wczesniej byłem aż pol roku ?

nie studiuję i nie jestem zajerejstrowany ze pracuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

a do kogo tak latasz i teraz lecisz?czy naprawde nie robiles na czarno w USA ostatnio?

bo moze sie skonczyc tak jak tutaj a wtedy od Twoich odpowiedzi zalezy co bedzie oraz co bedziesz miec z soba.bo sa tacy ze maja numery-cos zapisane o pracy

http://www.usa.info.pl/board/index.php?sho...c=18669&hl=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

latam do mojej rodziny (wójek i ciotka )

nie wlasnie jak bylem to nie pracowałem te kilka miesiecy co byłem

mam telefon amerykanski i bede go brać ze sobą ale niemam tam tam zadnych numerow zapisanych praca lub cos w tym stylu tylko wiadomo janek franek wiesiek

i jeszcze dwie ważne mysle zeczy :

1. moj ojciec juz 2 lata przesiedział wize i jest w usa

2.moja siostra jest obywatelką usa ( urodziła sie rok temu )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i ta siostra cos pomoze Ci>?moze bedzie Cie mogla sponsorowac jak bedzie chciala jak bedzie w odpowiednim wieku

co do Ojca to moze byc roznie ale o wize starales sie kiedy>?masz byc pewny w tym co mowisz i jak

to ze nie robiles to moze kogos przekonasz lub tez nie..aby tak bylo pieknie ze Ciotka z Wujkiem Cie utrzymywali to bylo by super-fakt sa takie przypadki ale..

tez zalezy jak umiesz jezyk,na jakie lotnisko lecisz,jaka linia lotnicza..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach