Skocz do zawartości

Czy Mam Szanse Na Wizę?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Ciocia z USA sponsoruje mi wyjazd do niej w odwiedziny na miesiąc.

Tylko nie wiem czy jest sens żeby wogóle ubiegać się o wizę.

Nie jestem uczniem ani nie pracuje. Skończyłem liceum i teraz tylko będę ubiegał się o dostanie się na studia. Nie mam żadnego mieszkania ani ziemi. Właściwie prawnie niczego tutaj nie zostawiam. Jedynie to może rodzice i rodzeństwo.

Kilka lat temu moja mama była tam u cioci i wróciła zgodnie z terminem wizy.

Proszę o radę. Jak jest szansa, że dostanę wizę? Bardzo zależy mi na czasie.

Znajoma powiedziała, że wg niej mogę się ubiegać, ale raczej wizy nie dostane i to będzie tylko strata pieniędzy.

Napisano

Na takie pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi :(

Jak nie będziesz aplikował, to nie przekonasz sie, czy dostaniesz, czy nie.

Zdarzało się, że osoby bezrobotne dostwały wizy, a osoby - że się tak wyrażę - 'majętne' wychodziły bez.

Złóż wniosek i umów się na rozmowę z konsulem. A potem swoją postawą pokaż mu, że nie zamierzasz wyemigrować ;)

Napisano

Wszystko zależy od tego jak wypadniesz na rozmowie z konsulem. Masz szanse by dostać wizę, I tak jak powiedziała Joanna30 jak nie spróbujesz to się nie dowiesz...

Napisano

a napisales w jakim dziale posta?emigracja,,jesli tak to wizy turystycznej nie dostaniesz jak tak bedziesz sie zachowywac i odpowiadac ...

post idzie na swoje miejsce

a chociaz zapoznales sie postami,tematami na forum?to bys wiedzial ze moze byc roznie z tym i jedni tacy jak Ty nie maja problemow z wizami a inni odchodza z paszportem w reku ..Od Ciebie juz zalezy czy pujdziesz czy tez nie po wize..tak tez kiedys bylo z takimi osobami ze zaraz po maturze dostawali wizy.

wazne abys mial sprecyzowane plany co dalej po maturze a nie ze moze ,a moze cos innego,nie jestem pewien..

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.