Jump to content

"Ucieczka" od pracodawcy?


Recommended Posts

Witam...

Mam pytanie, mianowicie lece do TN z programu W&T, mam załatwionego pracodawce za 7$ na 1h, nadgodzin podobno nie bedzie a jesli beda to płatne tak jak normalne godziny. Moje pytanie: Jezeli lece ostatni raz na J1 to czy warto "uciec" i poszukac lepiej płatnej pracy czy kisic sie u tego załatwionego... I drugie pytanie: Czy jak "uciekne" od tego pracodawcy a on powiadomi fundacje to czy w przyszłosci moga byc jakies problemy z załatwieniem wizy turystycznej?

PS. zaznaczam ze lece pierwszy i ostatni raz na W&T bo studia skonczyłem w tym roku.

Link to comment
Share on other sites


     

Czy jak "uciekne" od tego pracodawcy a on powiadomi fundacje to czy w przyszłosci moga byc jakies problemy z załatwieniem wizy turystycznej?

Teoretycznie powinny byc. :evil: Nigdy jednak do konca nie wiadomo...

Czy warto? Raczej nie ma odpowiedzi na to pytanie...

Link to comment
Share on other sites

Czy jak "uciekne" od tego pracodawcy a on powiadomi fundacje to czy w przyszłosci moga byc jakies problemy z załatwieniem wizy turystycznej?

Teoretycznie powinny byc. :evil: Nigdy jednak do konca nie wiadomo...

Czy warto? Raczej nie ma odpowiedzi na to pytanie...

jesli cie zglosi do sevisu to na 100% nie dostaniesz wizy J1 rok pozniej... - ale to juz w gestii konsula zalezy czy bedzie to miala na inne wizy. Jesli sprawdzi co jest napisane w sevisie i jest to malo pochlebne to moze Ci nie dac wizy..

F

Link to comment
Share on other sites

Spróbuj się sogadać z Twoim pracodawcą, powiedz że ktoś z rodziny albo znajomych załtawił Ci pracę wi jakimś innym stanie lub że chcesz jechać do dziewczyny/chłopaka który jest gdzieś tam.

Bardzo często pracodawcy uwzględniają takie prośby i mogą wtedy zmienić pracodawcę bez żadnych konsekwencji.

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za odpowiedzi. Temat jeszcze przemysle, moze rzeczywiscie nie opłaca sie brudzic papierów, nigdy nie wiadomo czy nie bede chciał tam wrócic np. na jakąs praktyke. Ale dobija mnie fakt iz przy takich zarobkach ledwo pokryje koszty wyjazdu. Zobaczymy jak bedzie ;) moze uda mi sie znalesc jakąs dodatkową prace.

Jeszcze jedno pytanko: Był ktos moze w Sevierville, TN ? Jesli tak to poprosił bym o jakies opnie na temat tego miejsca. Albo na temat mojego pracodawcy czyli Nascar Speedpark.

Link to comment
Share on other sites

Jade w to samo miejscei zauważ że twój pracodawca jest odrazu twoją organizacją sponsorującą. A to chyba organizacja sponsorująca może zrobić wpis do sevis i z tego co wiem może też ci cofnąc ds-a. Ale tego już nie jestem pewien. (slyszałem że jest taka możliwość)

Link to comment
Share on other sites

zauważ że twój pracodawca jest odrazu twoją organizacją sponsorującą

To nieprawda.

może też ci cofnąc ds-a

DS to papierek, który masz ze sobą, więc cofnąć się go nie da. Można natomiast sprawić, żeby nie był ważny po zrobieniu odpowiedniego wpisu w sevisie.

Link to comment
Share on other sites

To nieprawda.

Moge wiedzieć na jakiej podstawie zażucasz mi kłamstwo?

DS to papierek, który masz ze sobą, więc cofnąć się go nie da. Można natomiast sprawić, żeby nie był ważny po zrobieniu odpowiedniego wpisu w sevisie.

Na mój gust cofniecie czegoś, i sprawienie żeby dane dokument był nie ważny to jest to samo.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...