Skocz do zawartości

Pytanie O Szanse Imigracyjne Na Florydzie


bobolec

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Od dluzszego czasu mysle o wyjezdzie na pare lat na Floryde. Planuje zaczac od J-1 internship lub wyjezdzie na turystycznej i szukaniu pracy na miejscu, a po znalezieniu- pozniejszej zamianie na H1B. Mam ten komfort, ze mam pare znajomych osob w Meksyku, wiec gdyby udalo mi sie cos znalezc wstepnie, to zawsze moge tam pojechac i stamtad aplikowac. Wyslalem pare aplikacji z zapytaniem o internship, ale poki co bez odzewu...

Chcialbym Was - ludzi zwiazanych z Floryda prosic o obiektywna ocene moich szans na znalezienie legalnego zatrudnienia

1. z wyksztalcenia jestem prawnikiem

2. angielski znam na poziomie advanced

3. posluguje sie biegle hiszpanskim (w tym takze terminologia prawnicza i ekonomiczna)

4. jestem takze licencjonowanym pilotem wycieczek (z praktyka w krajach Am.Pd.)

5. pracowalem na stanowiskach administracyjnych (w kancelariach na praktykach, oraz w biurze podrozy na etacie)

6. posluguje sie takze niemieckim na poziomie swobodnej konwersacji

7. znam sie na stolarce rusznikarskiej :)

Moge zatem podjac prace jako paralegal w kancelarii imigracyjnej (z polskim i hiszpanskim), lub jako guide assistant (np. z niemieckim i polskim). Mysle, ze gdyby udalo mi sie znalezc takie stanowisko mam spore szanse na wydanie H1B.

Chcialbym sie wstepnie zorientowac (a byc moze takze wylac sobie kubel zimnej wody na glowe :) i ostudzic zapal ...)

Stad pytania do Was:

1) czy ktos taki jak ja moze liczyc na to, ze mu sie uda, czy tez moze ludzi o podobnych kwalifikacjach jest tam sporo, a maja green card lub obywatelstwo, wiec maja pierszenstwo... ?

2) czy pracodawcy na Florydzie sa skorzy do zatrudniania obcokrajowcow i braniu udzialu w procedurach imigracyjnych?