Jump to content

Czy Będzie Quad Graphics W W&t 2013?


rynr

Recommended Posts


     

Witam. Pytałem o to kilka dni temu. Quad Graphics zostały zabronione :/ Również słyszałem fajne opinie i myslalem,ze na pierwszy wyjazd wlasnie tam sie załapie ale lipa :( BTW szukam ludzi chętnych na wyjazd oraz kogos kto już był z kim można pogadać co i jak :)

Link to comment
Share on other sites

Witam. Pytałem o to kilka dni temu. Quad Graphics zostały zabronione :/ Również słyszałem fajne opinie i myslalem,ze na pierwszy wyjazd wlasnie tam sie załapie ale lipa :( BTW szukam ludzi chętnych na wyjazd oraz kogos kto już był z kim można pogadać co i jak :)

Ja rówież pytałe i niestety praca w drukarni jest zabroniona, szkoda, ale nie ma co, jako kelner też można dobrze zarobić (napiwki), Ja mam trochę doświadczenia w tej dziedzinie, także myślę o pracy w tej branży. Zresztą wg nowej ustawy, która zakazuje pracy w wielu miejscach to w sumie zostaje tylko: turystyka, hotelarstwo, gastronomia, rozrywka.

Ja też wybieram się pierwszy raz. Mam koleżankę, któa pracowała w drukarni i była zadowolona, zwłaszcza z kasy, nie do końca ze współlokatorek

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...