Skocz do zawartości

Nowy W Temacie F1.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moja sytuacja wygląda następująco... właśnie wrocilem do polski po niewykorzystanej wizie K1, planuje powrot w jak najszybszym czasie do Californii na wizie F1. Jestem nowy w temacie tej wizy, w zwiazku z tym pytania...

Jakie rodzaje szkol mogę wybrać bedac tylko po polskiej maturze, oraz dwuletnim studium?

Chcialbym sie zapisać do zwyklego Community College , ale nie na kurs językowy, a bardziej na kierunek fakultatywny. Jaka jest wartosc dyplomu z takiego typu collage'u jak jest traktowany przy szukaniu pracy w Europie jak i w stanach?

Chciałbym tez spytać czy jest ktoś w stanie przybliżyć mi po krótce cala procedurę? Domyślam sie, że pewnie juz gdzieś taki temat na forum jest, ale chcial bym wiedzieć ile trwa cala procedura, czy jestem w stanie uporać się z tym w okresie 2 miesięcy? Poniewaz mam mozliwosc wyjechania na Bahamy na okres 3 miesięcy, czy będę tam mogl dokończyć proces (przeczekac i bezpośrednio wjechać do USA?)

Ma ktoś może pojęcie o collage'ach w San Francisco? Który daje najlepsze kwalifikacje i jest dostępny jeśli chodzi o cenę?

Czy to, że nie wykorzystalem K1 jak należy, czyli nie wzięliśmy ślubu (wrocilem przed uplywem I-94) moze wplynac na odrzucenie wniosku o wize studencka, czy to sie raczej nie zdarza?

Z góry dziekuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byly przypadki ze ktos wrocil na czas z k-1 i dostal kolejna k-1 lub tez wize turystyczna :)

wazne ze nie zlamales prawa..

Co do waznosci tego w Europie to zalezy co chcesz dalej robic ,to nie tak ze pokazujesz dyplom z USA i jestes rozchwytywany ;)

Mozesz zakonczyc to w 2 miesiace,zalezy jak szybko dostanesz I-20 a potem wypelnisz ds 160,robisz oplate i idziesz na rozmowe :)

jak dostaniesz wize w paszporcie to mozesz leciec na Bahamy a potem poleciec do USA i wleciec jako student ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach