Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest zarchiwizowany. Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

rafalbrandys

Agenci Edukacyjni...

Recommended Posts

Witam

Potrzebuje opinii o biurach, które zajmują się wyjazdami edukacyjnymi.

Chcę wyjechać ale nie wiem komu zaufać a mało opinii jest na temat biur.

Zastanawiam się nad :

1) Perfectwroc

2) Bridge Agency

3) Albion House

4) Australink z Australii

5) Surfers paradise

Proszę o opinie o tych wszystkich biurach bo nie wiem kto jest godny zaufania.

Dodam ze najmniej wiem o Australink, o innych czytałem co nieco. Dlatego zależy mi na

opinii ludzi, którzy mieli styczność bądź mają wiarygodne informacje.

Chyba ze ktoś korzystał z innych biur to również proszę o informacje.

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tam i na forum.melbourne.pl juz jest to pytanie na australink.pl jest bardzo malo ludzi, a na tym forum sa zawsze ludzi i wlasnie licze ze moze ktos byl, badz ma kogos kto byl lub jest w AU za posrednictwem jakiegos z tych biur.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

lata temu zalatwialem wyjazd studencki przez brigde agency w Warszawie.Mialem juz podpisana umowe, lecz nie wyjechalem....

umowa byla bardzo niekorzystna i dwuznaczna, moglem stracic kupe kasy...

na szczescie skonsultowalem, to z wieloma osobami

innych biur nie znam osobiscie, ale narzucaja olbrzymie marze,

wolalbym juz wybrac agentow edukac. bezposrednio z australii, sa tansi nawet 40% do cen katalogowych

Jak masz duzo kasy to jedz... w innym wypadku wrocisz z duzym debetem...

melbourne.pl jest ok, reszte sobie odpusc,szkoda czasu

PEACE

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ok rozumie. Tylko ze np Bridge Agency to sa agenci edukacyjni. Mam biuro z Australii i mysle ze od nich skorzystam z oferty, co do gory kasy nie zgodze sie bo wystarczy 40 tys zl i juz mozna leciec do AU.

ps. Dzieki za odpowiedz i czekam na wiecej opinii

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jezeli ogarniasz angielski to bezproblemu sam sobie poradzisz,do zdobycia wizy studenckiej nie jest potrzebne zadne biuro.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

zzadne biuro nie jest potrzebne, tylko dobry agent edukacyjny ktory zyje w australii i ma wieloletnie kontakty ze szkolami,maja oni nawet nie raz ceny o polowe tansze niz w katalogach tych samych szkol, im placa szkoly za kazdego znalezionego klienta, wiec nie naliczaja sobie tych absurdalnych marz jak w Polsce.

Na ogol poziom szkol jezykowych jest dosc marny(90%uczcniow to azjaci), dla AU jest to po prostu wazna galaz gospodarki- edukacja,

Tansze szkoly jezykowe znajdziesz w USA.

PEACE

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...