kalimba Napisano 15 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 15 Czerwca 2013 Witam wszystkich bardzo serdecznie Moja sytuacja kształtuje się następująco. Mam przyjaciółkę, obywatelkę jednego z państw UE. Owa przyjaciółka ma chłopaka, który jest obywatelem USA i studiuje w Europie. Przyjaciółka wyjeżdża na kilka miesięcy do jednego z państw Ameryki Łacińskiej i zaprosiła mnie abym przyjechał tam wraz z jej rodzicami i chłopakiem w połowie grudnia. Po spędzonym tygodniu mielibyśmy wspólnie polecieć do US aby tam spędzić święta i sylwestra wspólnie w domu rodzinnym chłopaka. W ciągu 2 dni po sylwestrze chcemy wrócić do Europy. Jestem studentem studiów dziennych. Na codzień nie pracuję, jednakże na czas wakacji będę pracował legalnie aby zarobić sumę na wyjazd. Dodam, że rodzice chcą dołożyć mi również do wyjazdu, część kosztów będzie też pokryta przez rodziców moich przyjaciół. Nikt z mojej rodziny nie przebywał i nie przebywa na terenie USA. Mama starała się o wizę turystyczną ponad 7 lat temu ze skutkiem negatywnym, potem już nie próbowała. Jak oceniacie moje szanse na zdobycie wizy ?
jkb Napisano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 16 Czerwca 2013 90% procent że dostaniesz wizę. Tak jak każdy przeciętny Polak.
sly6 Napisano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 16 Czerwca 2013 a powod odmowy dla Twojej mamy jaki byl,do kogo leciala? przez 7 lat troche sie zmienilo i jest mniej odmow ale nadal jest kolo 10%, a co bedzie to zobaczysz po rozmowie,
kalimba Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Napisano 16 Czerwca 2013 Mama chciała odwiedzić znajomych. Została zapytana tylko o imię mojego taty i czy kiedykolwiek starał się o wizę. Zgodnie z prawdą odpowiedziała że nie, po czym konsul podziękował za rozmowę i odmówił wydania wizy.
sly6 Napisano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 16 Czerwca 2013 a staral sie o wize,?bo moze za to nie dostala wizy ze sie staral,moze nawet polecial a Wy o tym nie wiecie.