Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Szukam osób, które wybierają lub w zasadzie dopiero planują wyjazd na praktyki w wakacje 2014. Jestem studentką Amerykanistyki i szukam innych osób, które chciałyby wybrac się na praktyki w rejon wybrzeża wschodniego, najlepiej NH, NJ, NYC lub okolice. Perspektywa jechania samej trochę mnie przeraża, a nikt z moich znajomych takim wyjazdem nie jest zainteresowany. Jeśli ktoś również rozważa taki wyjazd, można zgrac się w jakąś grupę, wspólnie wybrac jakiś program i wiedziec, że nie jedzie się zupełnie samemu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile na Work&Travel dość łatwo jest pojechać w jedno miejsce grupką osób, to z praktykami chyba nie jest już tak łatwo. Ale da się. W każdym razie, nie ma czym się przerażać. Ja dwa razy jechałem samemu na takie wyjazdy i było ok. Jak się jedzie samemu to przynajmniej nie można się zgubić oddzielając się od grupy :) Pamiętam, że jak byłem mały i zaczynałem chodzić w różne miejsca samemu to przeżyłem miłe zaskoczenie jak zdałem sobie sprawę, że chodząc bez mamy nie ma możliwości zgubienia się np. w sklepie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Szukam osób, które wybierają lub w zasadzie dopiero planują wyjazd na praktyki w wakacje 2014. Jestem studentką Amerykanistyki i szukam innych osób, które chciałyby wybrac się na praktyki w rejon wybrzeża wschodniego, najlepiej NH, NJ, NYC lub okolice. Perspektywa jechania samej trochę mnie przeraża, a nikt z moich znajomych takim wyjazdem nie jest zainteresowany. Jeśli ktoś również rozważa taki wyjazd, można zgrac się w jakąś grupę, wspólnie wybrac jakiś program i wiedziec, że nie jedzie się zupełnie samemu.

Pozdrawiam

Hej

Na jaki program jedziesz i na jaki okres ? Możesz podać więcej szczegółów ?

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum