Skocz do zawartości

Intership/trainee A Długosc Wizy 2014


Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Wybieram sie na intership albo trainee w 2014 do pracodwacy u ktorego juz pracowalem na Work & Travel jako ratownik morski pare miesięcy(posiadam amerykańskie certyfikaty uprawniające do pracy) . Pracodowca chce mnie zatrudnić w roku 2014 do pracy lecz już skończyłem studia i na W&T się nie załapie więc mogą mnie wziąśc na intership lub trainee (która opcja lepsza?). Jestem po studiach AWF ( więc kierunek studiów związany z pracą).Nie ukrywam ,że chciałbym otrzymać wize na tak długo jak się da czyli jest to 18 msc.

I teraz pytanie : czy jak pracodawca wyśle mi kontrakt na powiedzmy 6 mscy to wize otrzymam tylko na 6 msc czy 12 lub 18msc ( tak jak jest w założeniach programu?) czy pracodawca musi wysłać kontrakt odrazu na 18msc?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intern a trainee to dwie rozne rzeczy i nie jest tak, ze sobie wybierasz ktora z nich chcesz - obie maja swoje wytyczne i albo sie kwalifikujesz na jedna albo na druga.

Trainee

A trainee must be a foreign national who:
  • Has a degree or professional certificate from a foreign post-secondary academic institution and at least one year of prior related work experience in his or her occupational field outside the United States; or
  • Has five years of work experience outside the United States in the occupational field in which they are seeking training

Intern

Interns must be foreign nationals:
  • Who are currently enrolled in and pursuing studies at a foreign degree- or certificate-granting post-secondary academic institution outside the United States; or
  • Who have graduated from such an institution no more than 12 months prior to their exchange visitor program start date.

Trzeba zwrocic uwage, ze program dla trainee / intern musi sie miescic w okreslonej dziedzinie i nie zawsze kazdy program organizacja sponsorujaca podpisze (albo konsul wyda promese).