joasiek900 Napisano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Napisano 8 Grudnia 2014 Przelew był zrobiony 9 listopada wiec chyba jednak coś poszło nie tak. Co zrobić w takiej sytuacji?
ZielonyTomek Napisano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Napisano 9 Grudnia 2014 Najlepiej zadzwonic, napewno na stronce jest numer telefonu lub adres email
JAM__78 Napisano 31 Marca 2016 Zgłoś Napisano 31 Marca 2016 Podłącze się do tematu w sprawie opłaty za zielona kartę 165 $ czy płacił ktoś może kartą USD walutową wydana przez Alior Kantor walutowy. Jest to karta wypukła przystosowana do płatności internetowych wiec teoretycznie powinna opłata przejść ale w praktyce może być inaczej Chciałbym mięć już opłatę zrobiona bo do wyjazdu już pozostało niewiele Miał już ktoś doświadczenie z ta kartą ????
aesculap Napisano 31 Marca 2016 Zgłoś Napisano 31 Marca 2016 Jeżeli chodzi o kartę używaną do opłaty to myślę, że nie będziesz miał 100% pewności, dopóki nie spróbujesz tej opłaty dokonać. Jeśli system Cię "przepuści" a pieniądze "zejdą" z konta tzn. że wszystko jest OO, jeśli nie to znaczy, że jest problem, przy czym wydaje mi się, że raczej po stronie banku wydawcy karty a nie USCIS (im wszystko jedno z jakiego banku lub karty wpływają pieniądze byle kasa się zgadzała. Dodatkowo ważna uwaga - po zakończeniu płatności zostaniecie przeniesieni na stronę gdzie będzie podany wasz Receipt Number - zróbcie sobie printscreen tej strony albo wydrukujcie ją bo nie dostaniecie żadnego emaila z potwierdzeniem, gdzie ten numer będzie widoczny a jest to jedyny sposób aby sprawdzić swój status na stronie USCIS. Jeżeli zaś chodzi o samo sprawdzanie statusu to moja rada jest taka aby traktować to z rezerwą i niezwykle orientacyjnie. W moim przypadku najpierw była informacja, że system nie rozpoznaje numeru, potem, że wniosek został zaakceptowany potem długo długo nic i dopiero info z numerem przesyłki (na dzień przed otrzymanie GC do skrzynki). Teoretycznie system powinien działać podobnie do systemów śledzenia przesyłek u kurierów (czyli pokazywać każdy krok) ale w praktyce to tak nie działa. Kontaktowałem się nawet w tej sprawie mailowo z USCIS (zaniepokojony komunikatami podobnie jak wielu z Was) ale oni niczego ciekawego wam nie powiedzą a na odpowiedź poczekacie sobie kilkanaście dni. Cierpliwość, cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość... :-)
JAM__78 Napisano 4 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2016 Dziękuje za odpowiedz kasa poszła tylko jest jeden mankament piszesz że powinien być podany receipt number nic takiego mi nie wyskoczyło tylko na ostatniej stronie miałem "Your transaction has been successfully completed." i ogólne dane dotyczące płatności. Mhm i jak mogę teraz sprawdzić ???? Czy dostane informacje z uscis w najbliższym czasie? Jeżeli chodzi o kartę używaną do opłaty to myślę, że nie będziesz miał 100% pewności, dopóki nie spróbujesz tej opłaty dokonać. Jeśli system Cię "przepuści" a pieniądze "zejdą" z konta tzn. że wszystko jest OO, jeśli nie to znaczy, że jest problem, przy czym wydaje mi się, że raczej po stronie banku wydawcy karty a nie USCIS (im wszystko jedno z jakiego banku lub karty wpływają pieniądze byle kasa się zgadzała. Dodatkowo ważna uwaga - po zakończeniu płatności zostaniecie przeniesieni na stronę gdzie będzie podany wasz Receipt Number - zróbcie sobie printscreen tej strony albo wydrukujcie ją bo nie dostaniecie żadnego emaila z potwierdzeniem, gdzie ten numer będzie widoczny a jest to jedyny sposób aby sprawdzić swój status na stronie USCIS. Jeżeli zaś chodzi o samo sprawdzanie statusu to moja rada jest taka aby traktować to z rezerwą i niezwykle orientacyjnie. W moim przypadku najpierw była informacja, że system nie rozpoznaje numeru, potem, że wniosek został zaakceptowany potem długo długo nic i dopiero info z numerem przesyłki (na dzień przed otrzymanie GC do skrzynki). Teoretycznie system powinien działać podobnie do systemów śledzenia przesyłek u kurierów (czyli pokazywać każdy krok) ale w praktyce to tak nie działa. Kontaktowałem się nawet w tej sprawie mailowo z USCIS (zaniepokojony komunikatami podobnie jak wielu z Was) ale oni niczego ciekawego wam nie powiedzą a na odpowiedź poczekacie sobie kilkanaście dni. Cierpliwość, cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość... :-) Dziękuje za odpowiedz kasa poszła tylko jest jeden mankament piszesz że powinien być podany receipt number nic takiego mi nie wyskoczyło tylko na ostatniej stronie miałem "Your transaction has been successfully completed." i ogólne dane dotyczące płatności. Mhm i jak mogę teraz sprawdzić ???? Czy dostane informacje z uscis w najbliższym czasie?
now77ak Napisano 4 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2016 Dziękuje za odpowiedz kasa poszła tylko jest jeden mankament piszesz że powinien być podany receipt number nic takiego mi nie wyskoczyło tylko na ostatniej stronie miałem "Your transaction has been successfully completed." i ogólne dane dotyczące płatności. Mhm i jak mogę teraz sprawdzić ???? Czy dostane informacje z uscis w najbliższym czasie? Chodzi bodajże o tę stronę, w tabelce jest ten numer:
aesculap Napisano 4 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2016 Masz tam z tego co widzę USCIS Receipt No. Zaczyna się IOE itd. To jest ten magiczny numer :-) Kurcze, nie zauważyłem, że pytajacy nie jest autorem ostatniego posta ale potwierdzam to co podaje przedmówca :-)
JAM__78 Napisano 15 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 15 Lipca 2016 I właśnie o to chodzi że nie miałem podane przy płatności tego magicznego numerka. Skąd go uzyskać? Płatność zakończona powodzeniem kasa pobrana z konta. Dodam że jestem już w stanach od miesiąca kilka spraw już załatwiłem ale nadal nie wiem jak sprawdzić status swojej zielonej karty i czy w ogóle wysłali itp.
JAM__78 Napisano 6 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 6 Sierpnia 2016 I właśnie o to chodzi że nie miałem podane przy płatności tego magicznego numerka. Skąd go uzyskać? Płatność zakończona powodzeniem kasa pobrana z konta. Dodam że jestem już w stanach od miesiąca kilka spraw już załatwiłem ale nadal nie wiem jak sprawdzić status swojej zielonej karty i czy w ogóle wysłali itp. Sprawa załatwiona w USCIS numerek magiczny posiadam teraz czekam tylko na GC
Werths Napisano 26 Września 2016 Zgłoś Napisano 26 Września 2016 ja tam płaciłem przed wylotem nie ma problemu z tym
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.