Skocz do zawartości

H1B - Czy Ufać Pracodawcy?

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 22
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Dzięki KaeR, cenna uwaga, że referencje nie muszą być koniecznie od szefa.

I pytanie może głupie, może proste... ale w application of employment w polu Referencje, nigdzie nie jest napisane, aby je dodatkowo załączyć. Tylko należy podać imię osoby, adres, firma i lata znajomości.

W takim przypadku może nie trzeba wysyłać referencji, tylko należy umieścić same dane osób, które mogą dobrze o mnie poświadczyć? I w razie czego, jak zostanę o to poproszony, to doślę te referencje...? I poniżej ten zapis, który w sumie potwierdza moje domysły.

"I hereby authorize and request any and all of my former employers and any other person, firm or corporation to furnish any and all information concerning my credit-worthiness and personal background and I hereby release each such employer or other person, firm or corporation from any and all liability by reason of furnishing the requested information. I understand that in connection with this application, a consumer report and loran investigative consumer report may be requested whereby information is obtained through personal interviews with my neighbors, friends or associates or with others with whom I am acquainted or who may have knowledge with respect to my character, general reputation, personal characteristics and mode of living, and hereby authorize the procurement of any such report. I understand that, upon my request, I have the right to know if any such report was requested and, if so, the name and address of the consumer reporting agency that furnished such report and in the case of a consumer investigative report, that I may inspect and receive a copy of such report by contacting such agency. I also understand that I have the right to receive a complete and accurate disclosure of the nature and scop~ of the information requested if I request such disclosure within a reasona~le period of time."

Przewaznie referencji sie nie zalacza, bo w sumie nie powinienes wiedziec co w nich jest. Ja musialem moze zalaczyc w dwa miejsca. Normalnie kontaktuja sie z osobami z listy i prosza o referencje. Przyznam sie, ze sam napisalem osobom z listy referencje dla siebie, bo ludzie sa zajeci i czesto sie zdarza, ze nie maja czasu ich wyslac. Czasem mozna spytac dana osobe czy nie ma nic przeciwko, co by jej nie zaskoczyc. Ja czasem odmawiam, jesli nie moge komus wystawic pozytywnej opinii.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...