Skocz do zawartości

Odszkodowanie- Delta


Patipitts

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Patipitts zapraszam do kontaktu na priv.

Twój przypadek wydaje się ciekawy. W Twoim przypadku, jak rozumiem operatorem faktycznym na trasie z Bostonu do Paryża był Air France a nie Delta.

Linie Lotnicze twierdzą, że odwołanie rejsu nastąpiło w związku ze strajkiem pilotów Air France.

Zależy ile dni faktycznie trwał strajk. Jeżeli strajk trwał jedynie w poniedziałek a Tobie odwołano lot w czwartek, to nie widzę związku.

W celu przeanalizowania całej sprawy, proszę o przesłanie na mój adres email kopii wszystkich rezerwacji agnieszka@flyemergency.com

Każdy przypadek należy analizować indywidualnie.

Dodatkowo wskazałaś, że Twój bagaż dotarł z jednodniowym opóźnieniem.

Proszę o informację, czy w związku z tym dokonałaś jakiś nieplanowanych zakupów np. (odzieży, kosmetyków, etc) tj. zakupów, których był normalnie nie dokonała, gdyby Twój bagaż dotarł na czas.

Jeśli tak to czy masz jakieś rachunki, faktury dokumentujące poniesione dodatkowe wydatki, ewentualnie może płaciłaś przy użyciu karty płatniczej (zestawienie operacji przy użyciu karty płatniczej traktowane jest jako dowód w sprawie).

Pozdrawiam,

Agnieszka

Napisano

Dzięki fly za zainteresowanie :) podpisałam juz pełnomocnictwo dla jednej z firm i oni zajmują się moją sprawą. Są na etapie negocjacji z linią lotniczą z tego co mi wiadomo. Dam znać czy coś tam się uda wywalczyć :P

Edit:

Strajk trwał od poniedziałku do bodajże soboty czy niedzieli i był zapowiedziany wcześniej. Ani linia lotnicza ani firma airtickets24 nie powiadomiła mnie o przyczynie odwołania lotu, doczytałam to w internecie. Co do bagażu to nie poniosłam żadnych kosztów dodatkowych (no moze poza szczoteczka do zębów ale to klamot), a bagaż dotarł do mnie nazajutrz w południe, także nie potrzebowałam zbyt wiele :)

  • 1 rok później...
Napisano

Duzo czasu upłynęło ale postanowiłam napisać jak sie sprawa rozwiązała, ponieważ wlasnie mi sie przypomniał ten wątek ;) otóż ku zaskoczeniu mojemu i całej mojej rodziny, dostałam od Air France 600€ odszkodowania ;) dokładnie 14 czerwca pieńiazki były na moim koncie. Czyli czekałam niespełna 2 lata i w sumie niemal o tym zapomniałam ;) ale firma ktora dla mnie walczyła odezwała sie i miałam miłe zaskoczenie :) takze warto walczyć o swoje, nawet jesli uważacie ze szanse sa marne, po odjęciu prowizji prawie 500€ na koncie :) mam nadzieje ze ten wątek komuś sie przyda, czołem :)

Napisano

Jakies dwa tygodnie temu wyslalem do Air Canada zestawienie kosztow poniesionych w zwiazku z zagubieniem przez nich mojego bagazu. wprawdzie zaginal w piatek a juz we wtorek mialem go w domu w stanie nienaruszonym ale w sobote bylem na weselu i musialem kupic wszystko nowe: garnitur, koszule, krawaty, buty itp. Rachunki mialem na prawie 300 USD ale dokupilem rozne drobiazgi typu szczoteczka, pasta, golenie tak ze w sumie wyliczylem 350 USD. Zobaczymy czy tez bede czekal dwa lata na czek.

Gość alik
Napisano

Duzo czasu upłynęło ale postanowiłam napisać jak sie sprawa rozwiązała, ponieważ wlasnie mi sie przypomniał ten wątek ;) otóż ku zaskoczeniu mojemu i całej mojej rodziny, dostałam od Air France 600€ odszkodowania ;) dokładnie 14 czerwca pieńiazki były na moim koncie. Czyli czekałam niespełna 2 lata i w sumie niemal o tym zapomniałam ;) ale firma ktora dla mnie walczyła odezwała sie i miałam miłe zaskoczenie :) takze warto walczyć o swoje, nawet jesli uważacie ze szanse sa marne, po odjęciu prowizji prawie 500€ na koncie :) mam nadzieje ze ten wątek komuś sie przyda, czołem :)

To super! Czyli dostalas odszkodowanie z powodu zmiany planu lotu w ostatniej chwili i tez zgubionego bagazu? I widze ze firma wziela tylko ok 100 za usluge, wiec niezle.

Jedna z moch kart kredytowych ma ubezpieczenie na pare takich roznych opcji tylko ze zawsze o tym zapominam zeby jej uzyc ;)

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...