Skocz do zawartości

Planowany Czas Pobytu


Rekomendowane odpowiedzi

W najbliższy piątek mam rozmowę w ambasadzie w Warszawie. Jestem studentem II roku. Chciałbym pojechać do USA na wakacje do bliskiej przyjaciółki mojej mamy (traktuję ją jak ciocię). Wypełniałem wniosek wizowy i tak jak to zawsze w życiu postanowiłem być szczery aż za bardzo... W rubryce "planowany czas pobytu" wpisałem: 3 MONTHS (czyli moje całe studenckie wakacje). Tak naprawdę jeszcze nie wiem kiedy dokładnie pojadę i na ile (wszystko zależy od praktyk uczelnianych). Jednak te "3 MONTHS" nie dają mi teraz spokoju, no bo prawdopodobieństwo, że urzędnik pomyśli sobie, że jadę sobie po prostu dorobić w wakacje jest niemal pewne (racja?). Nie wiem co mam teraz zrobić, co odpowiedzieć na pytanie "Na ile jadę?", starać się coś wytłumaczyć...? Nie mam żadnego doświadczenia z ubieganiem się o wizę. Proszę o pomoc. Czy moje szanse naprawdę mocno spadły? Nie jadę tam w nieszczerych intencjach, nawet jeśli pojadę faktycznie na te 2 miesiące, to tylko dlatego, że bilety są drogie (i wyjazd na 2 tygodnie mi się nie opłaca) a i tak mam w tym czasie wakacje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jest wazne i istotne to czy ta przyjaciolka Twojej mamy kogos zapraszala,jak wjechala na teren USA

a co do czasu to powiesz i dobrze w Ambasadzie wiedza jak maja czas wolny studenci.jak wpiszesz np 1 miesiac to mozesz byc dluzej i pracowac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jest wazne i istotne to czy ta przyjaciolka Twojej mamy kogos zapraszala,jak wjechala na teren USA

a co do czasu to powiesz i dobrze w Ambasadzie wiedza jak maja czas wolny studenci.jak wpiszesz np 1 miesiac to mozesz byc dluzej i pracowac ;)

<script type="text/javascript"></script>

Hmmm... nawet nie wiem czy kogoś zapraszała. A dlaczego to jest ważne? Będę z nią jeszcze rozmawiał przed wizytą w ambasadzie, więc mogę zapytać.