Skocz do zawartości

taaaaka sprawa- rozmowa z konsulem


Rekomendowane odpowiedzi

poradzcie!!! pojutrze mam rozmowe w sprawie wizy turystycznej a dziś jestem po obronie na licencjackich... co mam mówić i czy w ogóle mam szanse.... w indeksie wystawiona ocena ukończenia studiów:(

chce jechać na wakacje do wujka pobyt mi sponsoruje a bilet rodzice... i nie wiem jeszcze czy mi zaproszenie dojdzie do jutra...oczywiście powiem ze wybieram się na studia mgr ale czy to wystarczy??? bo przecież nie mam jeszcze zadnego na to dowodu, nawet nie odebrałąm jeszcze dyplomu zeby się na mgr zapisać...... POMOCY BO MAM TAK MAŁO CZASU A NIE WIEM CO MÓWIĆ ŻEBY DOSTAĆ... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
A we wniosku  co powinnam napisać że jestem student czy absolwent???? i obecna szkoła to podać tą którą włąsnie skończyłąm??? czy jak :?

Chyba obecnie nigdzie nie studiujesz, to dlaczego masz podawac w polu"obecna szkola" ta ktora skonczylas? Tak samo z statusem student chyba go stracilas konczac licencjat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie, zgadzam sie, taka glupia sprawa a moze cie kosztowac wiele. Lepiej nie klamac. Pisz stan faktyczny. To wszystko zalezy jakie zrobisz na nich wrazenie wiec nie boj sie, badz pewna siebie i usmiechaj sie:-)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...