Patipitts Napisano 24 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2015 Rzecz jasna mam kolejny problem, zeby nie było tak różowo i zeby ewentualnie jeszcze ktos miał szanse sie wykazać otóż robię opłatę. Zalogowałam sie w tym systemie cgi i zrobiłam opłatę za j1, dostałam numer potwierdzenia, wszytsko super. Płaciłam karta. Chce zrobic opłatę za b2, lecę wszystko po kolei jak przy j1, przy wyborze płatności klikam w przelew internetowy (tak mi w agencji powiedzieli ze nie da sie karta zapłacić za dwie wizy). No i numer cgi wyświetla mi sie taki sam jak numer potwierdzenia przy j1. Nie zrobiłam przelewu bo ponoć numery sie musza różnic. I wtedy zauwazylam ze nie doczytałam i jest informacja zeby nie korzystać z przeglądarki safari, bo jest niekompatybilna z systemem a ja mam wlasnie safari. Od razu weszłam na innej przeglądarce ale ten system nie pokazuje jakiejs historii płatności ani nic, tylko ten proces o b2 mi sie wyświetlił. Juz dzisiaj nie mam na to siły, jutro pomyśle i spróbuje sie skontaktować z tym całym cgi, masakra ten system. Dodatkowo według instrukcji przelew powinien pójść w kilka minut a mi kilka godzin po nic nie zeszło z konta (w sumie jest piątek wieczór to nie wiem czy rzeczywiście powinien). Poczekam do jutra i nie wiem, moze jechac do banku i spytać czy ta opłata za j1 rzeczywiście poszła? Nie chce kombinować i drugi raz płacić, 600zl piechota nie chodzi. Jakby nie mogli jakiegoś prostszego systemu wymyślać... Osoby ktore sie ubiegają o 2 wizy maja przerąbane.
Morav Napisano 25 Kwietnia 2015 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2015 Safari to jest zdaje się Apple'owski wynalazek Czyżby Amerykanie nie lubili własnej firmy?
Patipitts Napisano 25 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2015 No i namieszałam jeszcze bardziej. Z racji ze nie pobrało mi kasy z konta zrobiłam opłatę za j1 jeszcze raz dzisiaj i pobrało 2x. Jest sobota, nigdzie nie odbierają, napisałam maila do tego całego CGI, do swojej agencji, dzwoniłam do banku ale tam nie chcą mi tego anulować. Dalej nie wiem jak zapłacić za b2, numer CGI cały czas wygenerowane sie taki sam. Biorę nowy wniosek, wpisuje dane do b2, klikam przelew internetowy i na tym białym tle numer ten sam co jak płaciłam za j1. Myślałam se sie wygenerowuje taki sam bo poprzednia płatność nie poszła ale poszła i 2x zapłaciłam za to samo a za b2 w ogole 608 zł poszło sie kochać, jest weekend a ja w czarnej D.... Do dzisiaj mam to wysłać a pomoc uzyskam najwcześniej w poniedziałek. i jak tu sie nie denerwować...
Morav Napisano 25 Kwietnia 2015 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2015 Wiesz co, mi jak się coś chrzani z internetem i żadne resety nie pomagają, to ostatecznie czyszczę pamięci podręczne i pliki cookie w przeglądarce. A tak na poczatek to proponuję zainstalować jakąś popularniejszą przeglądarkę jak mozilla/chrome/opera
Patipitts Napisano 25 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2015 To nie jest kwestia internetu i przeglądarki. Zmieniłam ja wczoraj po tym jak doczytałam. Zostałam po prostu blednie poinformowana, juz sobie doczytałam. Z instrukcji ktore dostałam od agencji i ktore sa na stronie internetowej CGI wynika ze wszystkie opłaty za wizy musza byc zrealizowane przez profil na stronie konsulatu. Mam taki profil i jego użyłam. Probowalam zrobic dwie opłaty, jedna za wize j1 i druga za wize b2. Każda z opłat powinna posiadać osobny numer CGI. Zapisałam sobie ten numer po dokonaniu pierwszej płatności. Przy próbie dokonania drugiej płatności wyskoczył ten sa numer. A teraz fakty. Przez profil mozna zrobic tylko jedna opłatę. Ten durny profil wygenerowuje tylko jeden unikalny numer CGI ale o tym juz żadna instrukcja nie mówi. Zeby zapłacić za druga wize trzeba wydrukować taki specjalny druczek i iść z nim do banku pocztowego. Tego tez nie ma w tej pierwszej instrukcji. Moj problem polega na tym ze dwa razy mi ściągnęło opłatę za j1 bo rano zrobiłam ja drugi raz (pieniądze ściągnęło podwójnie dopiero po dokonaniu drugiej płatności). Nie mam pojęcia czy wiza jest na dobra sprawę opłacona jesli ten sam numer maja dwie płatności. Kasy juz chyba tez nie odzyskam, za turystyczna musze zapłacić w poniedziałek w tym banku chyba. Ale zanim to zrobię bede sie jeszcze kontaktować z agencja i z tym całym CGI (napisałam juz do nich tez maila). Najbardziej boli to ze straciłam prawdopodobnie tyle kasy...
Morav Napisano 25 Kwietnia 2015 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2015 Hmm, skoro płaciłaś przez konto i na swoim koncie masz napisane, że opłata została zaksięgowana, to zapewne powinna się również pojawić informacja o nadwyżce środków- mowa o koncie na stronie z płatnościami (CGI?). Myślę, że kasę możesz odzyskać, lub przelane środki, o ile są na Twoim koncie, wykorzystać do uregulowania całej opłaty lub częściowej za drugą płatność. Tak to wygląda w wersji idealistycznej. Natomiast ja na Twoim miejscu za wszelką cenę spróbowałbym się skontaktować z placówką do której muszą wpłynąć Twoje pieniądze- konsulat, ambasada itp. Jeszcze mam pytanie, o jakiej agencji mówisz? Masz jakiegoś pośrednika przy opłacaniu, czy to standardowa procedura?
Patipitts Napisano 25 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2015 Na moim koncie jak teraz wyszłam sa założone dwie blokady na 608zl przez ambasadę, jedna z wczoraj druga z dzisiaj. Wczoraj nie było żadnej. Bede sie kontaktować z tym całym CGI w poniedziałek, w zasadzie juz do nich napisałam i odpisali tylko z automatu ze odpowiedz dostanę za 1-2 dni roboczych. Na CGI w ogole nie widać historii płatności, tam nic takiego nie ma, tam płacisz, dostajesz numerek i nara, nie da sie nic sprawdzic. Mam pośrednika w całej procedurze, przecież na kamp sie leci z agencja. Do nich tez napisałam ale tez maja weekend i odpiszą zapewne w poniedziałek. Oj, nerwowy bedzie ten poniedziałek. Wysłałam tez zapytanie do banku w sprawie reklamacji w ramach chargeback bo jak byk jest ze za to samo dwa razy zapłaciłam, nawet nr potwierdzenia ten sam. Oni w takich sytuacjach dochodzą praw klientów. Mam printscreeny porobione, narazie mam tylko dwie blokady na karcie, pełne przelewy z informacjami o szczegółach pojawia sie zapewne w poniedziałek.
Morav Napisano 25 Kwietnia 2015 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2015 Myślę (choć biegłość ta nie należy u mnie do najmocniejszych ), że zawsze możesz przełożyć rozmowę jeżeli niedotrzymanie terminu załatwienia wszystkich formalności będzie wynikało z problemów po stronie ambasady.
Patipitts Napisano 25 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2015 Tylko ze rozmowy sa grupowe i organizowane przez agencje
Morav Napisano 25 Kwietnia 2015 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2015 A do agencji nie masz żadnych możliwości się dodzwonić/skontaktować?
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.