Skocz do zawartości

po wizycie w ambasadzie - refleksje i ciekawostka....


Rekomendowane odpowiedzi

siemka ludzie!

wczoraj wróciłem z warszawy....z tarczą:) ale zdziwiłbym sie gdyby było inaczej....

trochę tu czytałem na tym forum przed wyjazdem i większość ludzi opisujących tu swoje historie to studenci, którzy jechali do ambasady z indeksem i jak dla mnie otrzymanie wizy będąc studentem nie jest wielkim problemem...

ja nie jestem studentem już od dwóch lat i mam na to trochę inne spojrzenie...ale nic to

mogę powiedzieć jedno...wcale się nie dziwię że jest 30 procent decyzji odmownych przy wydawaniu wiz...takiego buractwa też bym nie przyjął do swojego kraju jakbym miał na to wpływ....kolesie i laski bez żadnego konkretnego wykształcenia w wieku 20-23 lata spodziewają się że dostaną wize turystyczną i będą mogli pojechać skościć trochę ziela...nic z tego....najbardziej mnie rozbawił kolo, który wyglądał jakby własnie wyszedł z zebrania bojówki SS, łysy łeb, ( ja też jestem prawie łysy tylko że mi to pasuje akurat, na jego miejscu zapusciłbym trochę włosy przed wizytą) i jeszcze na dodatek kolczyk w brodzie, ja wiem że w stanach jest luz bo już tam byłem na J-1, ale są pewne granice, jak ktoś idzie do ambasady tak ubrany i z takim stylem to jest kompletnym idiotą.

Kolejny przykład to dwie laseczki z 19-20 lat...po co tam chciały jechać nie wiem bo akurat były przy okienku z którego nic nie słyszałem, ale konsul odprawił je dosłownie po 20 sekundach, widać było że są na maxa zdenerwowane przed wejściem, jaki był powód odmowy nie wiem....