suliko01 Napisano 11 Lipca 2017 Zgłoś Napisano 11 Lipca 2017 Witam, Za tydzień ruszam w wielki świat, a pojawiło się w mojej głowie pytanie. Jak to jest w USA z biletami ulgowymi np do muzeum albo na transport ? Mam 24 lata, jestem studentką. Jakiś przywilej mi tam będzie z tego powodu przysługiwał? No i czy zwykła legitymacja studencka z Polski starczy? Widzę, że tu same doświadczone osoby, więc będę wdzięczna za odpowiedź:)) Pozdrawiam
kzielu Napisano 11 Lipca 2017 Zgłoś Napisano 11 Lipca 2017 1 godzinę temu, suliko01 napisał: Witam, Za tydzień ruszam w wielki świat, a pojawiło się w mojej głowie pytanie. Jak to jest w USA z biletami ulgowymi np do muzeum albo na transport ? Mam 24 lata, jestem studentką. Jakiś przywilej mi tam będzie z tego powodu przysługiwał? No i czy zwykła legitymacja studencka z Polski starczy? Widzę, że tu same doświadczone osoby, więc będę wdzięczna za odpowiedź:)) Pozdrawiam W zdecydowanej wiekszosci przypadkow nie bedziesz miala zadnych ulg.
Gość Napisano 11 Lipca 2017 Zgłoś Napisano 11 Lipca 2017 W sumie jedyne ulgi jakie ja widziałam np. W kinach to ulgi dla dzieci..
agatenka Napisano 11 Lipca 2017 Zgłoś Napisano 11 Lipca 2017 Polska legitymacje zostaw w domu, nikt na nia nie zwroci uwagi. Jedyne co mi przychodzi do glowy to miedzynarodowa studencka legitimacja ISIC, z ktora faktycznie masz znizki plus dodatkowe ubezpieczenie wiec wyrobienie jej moze Ci sie oplacic. https://www.myisic.com/isic-card/ Kiedys mozna bylo wyrobic ja praktycznie w kazdym biurze podróży, nie wiem jak jest teraz.
mayor Napisano 13 Lipca 2017 Zgłoś Napisano 13 Lipca 2017 Ze zniżkami dla studentów nigdy się nie spotkałem ,ale często są zniżki (admission /membership fees ) dla young adults 18-24 YO.,Na przykład miesięczny membership w YMCA jest o $10 tańszy .,Największą zniżka dla young adults jest w NYC Parks Recreation Centers- zamiast $150 rocznie opłata wynosi tylko $25.,