Skocz do zawartości

Wiza turystyczna, a zielona karta


lelaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie, otóż w tym roku dostałam z mężem i córeczką wizę (my turystyczną i biznesową) córka turystyczną. Byliśmy na urlopie u rodziny w Stanach. Po powrocie dostaliśmy papiery do wypełnienia na wizę imigracyjną :). Jestem zielona w tym temacie, wiem, że to jest długi proces i nie wiem, czy chcę składać te papiery, raczej nie. Nie jest mi w obecnej sytuacji potrzebna zielona karta, bo mam wizę turystyczną na 10 lat, a nie wiąże swego życia ze Stanami. Wiem, że trzeba co pół roku przebywać w USA, ale nie wiem, czy aż pół roku, czy wystarczy np. miesiąc. Te papiery zostały złożone dawno temu przez rodzinę, ponieważ mamy tą możliwość otrzymania zielonej karty, ale zostały złozone po to, abysmy mogli jednorazowo odwiedzić ich (kilkakrotnie odmawiano nam przyznania wizy turystycznej). Liczyliśmy się z faktem, że później nie spełnimy wymagań i zostanie nam odebrany ten papier.

I jeszcze dwa pytania, czy powinniśmy otrzymać promesę do wizy, jeśli te papiery gdzieś tam były złożone? Mi coś chodzi po głowie, że nie. Zastanawiam się też, czy jeśli uzupełnię dane w aplikacji i prześlę, tym samym uruchamiając proces, to czy zostanie nam anulowana, odebrana, czy też unieważniona ta promesa? Jak to jest?

A może ktoś będzie zorientowany na tyle, że odpowie mi na następujące pytanie - czy mając wizę businessową można rozszerzyć swą działalnośc o Stany Zjednoczone? Tam również prowadzić biznes? Gdzieś coś takiego przeczytała, była to chyba wypowiedź prawnika i bardzo mnie to zaintersowało.

Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze dwa pytania, czy powinniśmy otrzymać promesę do wizy, jeśli te papiery gdzieś tam były złożone?