Skocz do zawartości

Wyjazd do USA ma sens w wieku 19lat?

burberry

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wszystkim. W styczniu kończę 19 lat, maturalna klasa, a po niej w sumie to nic. Aktualnie od prawie roku pracuję jako kierowca w tutejszej restauracji, więc pieniądz jakiś wpada na drobne wydatki. Zastawiane 10 tysięcy z 18-tych urodzin. Od roku powiedziałem sobie, że po maturze chce wyjechać do Stanów - sam. Oczywiście w celach zarobkowych. W najlepszym wypadku myślę, że będzie to wyglądało tak. Dostanę wizę, polecę najtańszym samolotem w jedną stronę (celuję na Chicago) dostaję pracę, robię tam 4-5 miesięcy wracam do kraju z pitosem. A teraz powiedźcie mi jak na prawdę to będzie wyglądać i jak mam się na to przygotować?

Napisano
26 minut temu, burberry napisał:

Oczywiście w celach zarobkowych. W najlepszym wypadku myślę, że będzie to wyglądało tak. Dostanę wizę, polecę najtańszym samolotem w jedną stronę (celuję na Chicago) dostaję pracę, robię tam 4-5 miesięcy wracam do kraju z pitosem.

Też tak marzyłem w wieku ~17 lat ( serio, zobacz moje pierwsze posty na forum :D ), ale niestety łatwo nie ma. Jeśli chcesz załatwić wszystko legalnie i na takich warunkach jakie opisujesz, to najlepszą opcją byłby dla Ciebie program work&travel.

Napisano

Work&travel jest tylko dla studentów. 

Generalnie kolejny post nastolatka który marzy o USA ale nie rozumie że bez wizy plan się nie uda. A nastolatek na wizę pracowniczą szans nie ma. Na nielegalu też go nikt nie zatrudni. 

Nie rozumiem po co młodzi tak kombinuje kiedy mają całą Europę "wolna". 

Napisano
5 minut temu, Roelka napisał:

Work&travel jest tylko dla studentów. 

Ja o tym wiem bo sam byłem w USA dzięki temu programowi, ale jeśli OP planuje tam wyłącznie pracę tymczasową to przecież może pójść na studia, zaliczyć rok w pierwszym terminie i spędzić 3 miesiące wakacji na W&T jeśli się załapie i o ile program nie zostanie zniesiony :D

Napisano