Ter1020 Napisano 25 Listopada 2017 Zgłoś Napisano 25 Listopada 2017 Będę wdzięczna za odpowiedź/ pomoc. Wniosłam opłatę wizową (przelew internetowy), myślę, że wykonałam wszytsko poprawnie, w tytule podałam numer CGI, który oczywiście zachowałam. Kiedy wchodzę na stronę, gdzie umawia sięspotkania i kilkam nowy wniosek/umów spotkanie, to pojawia się okno wniosku do wypłenienia od początku zamiast opcji umówienia spotkania... Zaczynam się martwić, czy wszytsko zrobiłam dobrze. Czy może mieć to związek z tym, że dokonałam wpłaty w sobotę i opłata się jeszcze zaksięgowała, czy coś pochrzaniłam?
haneczka019 Napisano 26 Listopada 2017 Zgłoś Napisano 26 Listopada 2017 Liczone są dni robocze. Sobota i niedziela nie jest dla banku dniem roboczym, dla ambasady również nie. PRZELEW ONLINE Z INTERNETOWEGO KONTA LUB GOTÓWKĄ W BANKU OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O WIZĘ Korzystając z tej metody płatności spotkanie z konsulem można wyznaczyć po godzinie 13: 00 następnego dnia roboczego, jeśli opłata dotrze do naszego banku do godziny 17:00. Jeżeli opłata wpłynie po godzinie 17: 00, spotkanie można wyznaczyć po 13:00 drugiego dnia roboczego. Czas aktywacji opłaty zależy od tego, kiedy nasz bank otrzyma Państwa płatność.
Ter1020 Napisano 28 Listopada 2017 Autor Zgłoś Napisano 28 Listopada 2017 Nie wiem co robić, ponieważ nadal mam ten sam problem, choć jest już wtorek, więc powinna istnieć możliwość umówienia spotkania, a na stronie nadal to samo, czyli zamiast możliwości wyznaczenia daty spotkania pojawia się cały formularz od początku, a nie chcę przechodzić kolejnych kroków, bo boję się, że wygeneruje mi nowy numer CGI. Czy ktoś z was mógłby mi powiedzieć, czy istenieje możliwość kontaktu z kimś w tej sprawie?
Joanna30 Napisano 28 Listopada 2017 Zgłoś Napisano 28 Listopada 2017 W poście haneczki masz to wszystko wyjaśnione Zapłaciłeś w sobotę, czyli jakby w poniedziałek. Zakładając, że w poniedziałek do 17 oni otrzymali Twoją wpłatę, to będziesz mógł się umówić na spotkanie dzisiaj po 13. Jeśli nie dostali Twojej wpłaty wczoraj do 17, to umówić się będziesz mógł dopiero jutro po 13.
Ter1020 Napisano 28 Listopada 2017 Autor Zgłoś Napisano 28 Listopada 2017 Rozumiem i dziękuję za szybką odpowiedź!
Ter1020 Napisano 29 Listopada 2017 Autor Zgłoś Napisano 29 Listopada 2017 Jest już środa po 15, a u mnie nadal ta sama sytuacja, czyli zamiast możliwości umówienia spotkania pojawiają się wszystkie kroki od początku... Czyli jednak chyba coś poszło nie tak, dlatego ponawiam prośbę, czy ktoś z was wie z kim mogłabym się w tej sprawie skontaktować?
Ter1020 Napisano 29 Listopada 2017 Autor Zgłoś Napisano 29 Listopada 2017 Bardzo proszę o pomoc, nie wiem co robić, a sprawdzałam już chyba ze sto razy i raczej wszytsko wypełniłam poprawnie.
haneczka019 Napisano 29 Listopada 2017 Zgłoś Napisano 29 Listopada 2017 Zadzwoń jutro do nich: http://www.ustraveldocs.com/pl_pl/pl-main-contactus.asp
Ter1020 Napisano 29 Listopada 2017 Autor Zgłoś Napisano 29 Listopada 2017 Bardzo dziękuję za odpowiedź!
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.