Skocz do zawartości

Zbiórka na cel charyratywny


Annana

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Słuchajcie po krótce powiem o czym jest sprawa a Wy doradźcie coś i pomóżcie jak macie możliwość.

Otóż mój sąsiad w Polsce ma 19 lat, zachorował na raka. W 2016 roku udało się zaleczyć nowotwór ale w ubiegłym roku w czerwcu wrócił, ze zdwojoną siłą. Jedyną nadzieją dla niego jest przeszczep szpiku od młodszego brata. Przed tym Marcin musi wziąć co najmniej 6 zastrzyków przygotowujących - to na początek. Jeden zastrzyk kosztuje około 13 tys złotych. Rodzina, mieszkańcy wioski zbierają pieniądze, ale jeszcze trochę brakuje. Chciałabym jakoś pomóc i będąc tutaj uruchomić zbiórkę online. Nie mam w tym doświadczenia. Poczytałam trochę i wychodzi na to, że najkorzystniej jest zrobić zbiórkę na youcaring.com, bo oni pobierają najmniejsze prowizje. Utworzyłam zbiórkę, jest dostępna tutaj: https://www.youcaring.com/marcinciezkowski-1103906 Dajcie proszę znać, czy mam coś poprawić w moim opisie po ang. Dajcie też proszę znać czy ktoś z Was miał do czynienia z tym portalem i czy faktycznie oni wypłacają uzbierane pieniądze, czy to nie jacyś naciągacze. Jak macie jakieś doświadczenia/uwagi ze zbiórką charytatywną do dawajcie mi znać proszę. Wiecie jak to się rozlicza podatkowo? Jest tu jakiś problem jak wyśle kase na paypal a potem na konto w Polsce tego chłopaka? 

Jak możecie wspomóc i wpłacić chociażby $5 to będę bardzo wdzięczna. Nie chce tu spamować, więc jeżeli uważacie, że jakieś inne forum jest bardziej odpowiednie na takie pytanie to też dajcie znać. Tutaj macie artykuł o chłopaku po polsku z numerem konta w Polsce jakby ktoś z Was mógł dać znać znajomym w Polsce. http://www.gazetakrakowska.pl/wiadomosci/tarnow/a/lubcza-mieszkancy-wioski-pomagaja-marcinowi-walczyc-z-rakiem-kuracja-kosztuje-krocie,12928436/

Na zdjęciu jest Marcin, jego mama Basia i ojciec Piotr. Rodzina utrzymuje się z małego gospodarstwa rolnego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach