majk Napisano 23 Sierpnia 2005 Zgłoś Napisano 23 Sierpnia 2005 Mam pytanie odnosnie wymogu wykazania przez pracodawce ze nie moze znalezc pracownika na dane stanowisko. Znajomy jest w trakcie zalatwiania spraw i ostatnio doszly go informacje ze pracodawca powinien/musi posiadac wlasna strone internetowa, ktora ma zawierac podstrone odnosnie zatrudnienia oraz wykaz ofert pracy - czyli ze usilnie szuka pracownikow na dane stanowisko. Czy ten wymog jest koniecznoscia? Czy tez moze chodzi o to ze nalezy wykazac ze poszukuje pracownikow rowniez przez kanal internetowy. Za wszelkie informacje w temacie udowodnienia problemow ze znalezieniem wlasciwej osoby a szczegolnie odnosnie strony internetowej ( czy jest to konieczne) z gory dziekuje.
karina Napisano 23 Sierpnia 2005 Zgłoś Napisano 23 Sierpnia 2005 Ok, strona nie jest wymagana, ale jest pozyteczna jesli mowimy o zatrudnieniu pewnej grupy ludzi (nie wszystkich - tylko profesjonalistow). Jednym z wymogow w takim przypadku oprocz gazety (czyli ogloszen) jest spelnienie kilku dodatkowych wymagan okreslonych przez DOL - i tu moze byc do wyboru: ogloszenie na wlasnym web site, rekrutacja w kampusach, ogloszenia w radio, TV itp. Natomiast kazda osoba chcaca zatrudnic obcokrajowca musi dac ogloszenie do banku pracy na dany okres czasu (najczesciej daje sie to przez internet).
majk Napisano 24 Sierpnia 2005 Autor Zgłoś Napisano 24 Sierpnia 2005 Dziekuje Karina na Ciebie zaawsze mozna liczyc. Jeszcze male pytanie co to jest DOL. I jesli mogla bys podeslac linki ze szczegolowymi informacjami o procesie sponsorowania przez pracodawce bylo by super.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.