Radosny Napisano 8 Stycznia 2019 Zgłoś Napisano 8 Stycznia 2019 Pracuje w firmie z kapitałem niemieckim, która świadczy usługi m.in. dla klientów z USA. Czy ktoś się orientuje, jakie trzeba spełnić wymagania, aby pracować zdalnie bezpośrednio z Polski dla klienta amerykańskiego? Czy jest to tak proste jak na linii np. Polska - Niemcy, tj. zakładam działalność, podpisuję z klientem za oceanem umowę, a potem co miesiąc wystawiam Fakturę Vat na jego firmę? -> podatek dochodowy od tej FV płacę w PL, vat również wg stawki 23%... Czy jednak USA i dla tego typu umów są "nieprzychylne" i trzeba spełnić dużo więcej warunków i wykonać masę innej papierologii aby można było wszystko zgodnie ze sztuką rozliczać i w USA i w PL?
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.